اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy M14 5G آپدیت امنیتی ماه آگوست دریافت کرد

نسخه بین‌المللی گوشی Galaxy M14 5G، با شماره مدل SM-M146B، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کند و آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ سامسونگ را ارائه می‌کند که ۵۰ مشکل امنیتی را برطرف و دستگاه را ایمن‌تر از همیشه می‌کند.

بروزرسان نرم افزاری دارای نسخه سیستم عامل M146BXXS6CXH1 است. در حال حاضر، واحدها در بسیاری از مناطق، از جمله هند، نپال، سریلانکا، عراق، مراکش، عربستان سعودی، تونس، ترکیه، امارات متحده عربی آخرین به روز رسانی امنیتی را دریافت می‌کنند.

طبق معمول، به تنظیمات » بروزرسان نرم افزار » دانلود و نصب بروید تا آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت نمایید. سامسونگ دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود در دست توسعه دارد: One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ و One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵. در حالی که گلکسی M14 5G واجد شرایط اولی نیست، دومی را تا پایان سال جاری دریافت خواهد کرد.

گوشی Galaxy M14 5G آپدیت شد

در دیگر خبرها طبق ادعای یک تحلیلگر صنعتی، اپل ممکن است برای تهیه سنسورهای دوربین سری آیفون ۱۸ خود به سامسونگ مراجعه کند. در حال حاضر، سونی تامین‌کننده اصلی حسگرهای تصویر CMOS (CIS) آیفون است، اما ممکن بوده با عرضه سری آیفون ۱۸، که احتمال می‌رود در سال ۲۰۲۶ عرضه شود، این موضوع تغییر کند. شایان ذکر است، شایعه شده  که اپل یک آیفون تاشو را در کنار آیفون ۱۸ عرضه خواهد کرد. این سری، از طراحی تاشو استفاده می‌کند که ممکن است شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ باشد.

بر اساس پستی در X (توئیتر سابق) توسط مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Securities، اپل دوربین فوق عریض سری آیفون ۱۸ ادعایی خود را از سامسونگ تهیه خواهد کرد. پیش بینی شده که این یک سنسور ۱/۲.۶ اینچی ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض باشد. گفته می‌شود که این اقدام انحصار سونی را در زمینه تامین سنسورهای CIS به اپل “شکست”.

به گفته کو، سامسونگ برای اطمینان از کمبود عرضه، تیمی اختصاصی برای اپل ایجاد کرده است. با این حال، تحلیلگر فاش نکرد که آیا تغییراتی در سنسورهای اولیه و تله فوتو آیفون ۱۸ وجود دارد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا