اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy S24 FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی دارد

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ در آینده به عنوان جانشین Galaxy S23 FE معرفی می‌شود. این تلفن هوشمند اکنون در پایگاه داده کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) ظاهر شده است و یک حرکت اجباری برای شرکت‌هایی بوده که دستگاه‌هایی را رونمایی می‌کنند که قابلیت شارژ بی سیم را ارائه می‌دهند.

این لیست نشان داده که این گوشی ممکن است با سرعت شارژ بی سیم بالاتری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود. در همین حال، طراحی این گوشی نیز در همین پایگاه داده فاش شده است. اولین بار توسط ۹۱Mobiles مشاهده شد، پایگاه داده WPC دارای لیستی برای Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721U است که در اطلاعات قبلی به آن اشاره شده بود. گفته می‌شود که در زمان عرضه، گوشی هوشمند مورد نظر از «حداکثر توان بارگذاری» ۱۵.۰ وات پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر جزئیات شارژ بی سیم، رندر گوشی را نیز به نمایش می‌گذارد که طراحی شبیه به سری گلکسی اس ۲۴ دارد. ممکن است طراحی مشابه گلکسی اس ۲۴ استاندارد، با سیستم دوربین سه گانه عقب در تراز عمودی و فلاش LED داشته باشد. با این حال، گوشی هوشمند ادعا شده ممکن است حاشیه‌های برجسته‌تری نسبت به همتای پرچمدار خود داشته باشد.

مانند سایر دستگاه‌های سامسونگ، بر اساس رندر در پایگاه داده WPC، در پنل عقب نیز دارای برند سامسونگ است. به نظر می‌رسد دستگاه دارای دکمه‌های صدا و پاور در ستون فقرات سمت راست است. سامسونگ گلکسی اس ۲۴FE از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت بهره خواهد برد. ممکن است از چیپست Exynos 2400e، یک نوع کاهش یافته از Exynos 2400 بهره ببرد و بر روی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

گوشی Galaxy S24 FE در نزدیکی

گوشی Galaxy S24 FE از شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی دارد

از نظر حسگر، گفته شده که این گوشی مجهز به یک دوربین عقب سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر می‌شود. در جلو، ممکن است دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی باشد. گوشی ادعا شده سامسونگ احتمالا توسط یک باتری ۴۵۶۵ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی شود.

اطلاعات بیشتری از این مدل در دست نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. این برند هر سال نسل جدیدی از محصول خود را عرضه می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا