اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy S24 FE با چیپ Exynos 2400e رویت شد

انتظار می‌رود دستگاه FE آینده سامسونگ، گوشی Galaxy S24 FE در ماه اکتبر عرضه شود که ظاهراً شبیه به Galaxy S23 FE است. اکنون نسخه کره جنوبی این گوشی در Geekbench ظاهر شده که توسط MySmartPrice مشاهده شده است.

نتیجه آزمایش نشان می‌دهد که این گوشی به مادربرد داخلی s5e9945 و پردازنده ۱۰ هسته‌ای مجهز است. یکی از هسته‌های CPU به سرعت فرکانس ۳.۱۱ گیگاهرتز می‌رسد. همچنین نشان می‌دهد که نسخه دارای ۸ گیگابایت رم است. این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۱۶۲۵ و ۵۶۹۸ را کسب کرد. همچنین مشخص شده که این چیپست از پردازنده گرافیکی Xclipse 940 استفاده می‌کند.

شناسه‌ها تایید می‌کنند که سامسونگ نسل بعدی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴FE را با یک نوع آندرکلاک تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس را تامین می‌کند، معرفی خواهد کرد.

برای زمینه، در اینجا سرعت فرکانس هسته‌های CPU تراشه Exynos 2400 آورده شده است، Cortex-X4 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، دو هسته از Cortex-A720 با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز و سه هسته دیگر با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز  و چهار هسته از Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز کار می‌کنند.

می‌بینید که هسته‌های Cortex-A720 و Cortex-X4  در Exynos 2400e با سرعت کمی پایین‌تر کار می‌کنند. در حالی که ممکن است منجر به عملکرد قابل توجهی پایین‌تر از اوج نشود، می‌توان آن را برای مدیریت بهتر گرما انجام داد، زیرا مدل FE احتمالاً راه‌حل خنک‌کننده مشابهی با مدل‌های برتر با تراشه ندارد.

گوشی Galaxy S24 FE در راه است

S24 FE همچنین پیشتر برای تجهیز یک چیپست که نسخه کمی آندکلاک شده از آخرین چیپست پرچمدار اگزینوس ۲۴۰۰ شرکت است، فاش شده بود. انتظار می‌رود این گوشی با OneUI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ خارج از جعبه با ویژگی های Galaxy AI عرضه شود. همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای یک باتری ۴۵۶۵ میلی آمپرساعتی با باتری خواهد بود که مشابه باتری قبلی خود است.

در دیگر خبرها در چند سال گذشته، سامسونگ ویژگی‌های امنیتی مانند Knox و Secure Folder را به دستگاه‌های گلکسی معرفی کرده است. اکنون این شرکت دو ویژگی امنیتی جدید را در لیست معرفی کرده است: اشتراک‌گذاری خصوصی سریع و حفاظت از داده‌های پیشرفته ابری سامسونگ.

این یک “عملکرد اشتراک گذاری فایل با حفظ حریم خصوصی” داخلی است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را با خیال راحت به اشتراک بگذارید. لازم نیست نگران این باشید که فایل‌هایتان به نحوی آنلاین یا برای کسی غیر از آنهایی که مدنظرتان است قابل مشاهده باشند.

با استفاده از این ویژگی اشتراک‌گذاری خصوصی، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط گیرندگان تعیین شده می‌توانند فایل‌هایی را که به اشتراک می‌گذارند باز کنند. کاربران همچنین می‌توانند مجوزها و تاریخ انقضا را برای داده‌ها تعیین کنند، بنابراین فقط برای مدت زمان محدودی قابل مشاهده است. علاوه بر همه اینها، کاربران می‌توانند بدون امکان اشتراک‌گذاری مجدد، دسترسی فقط خواندنی بدهند، دسترسی به داده‌ها را هر زمان که بخواهند لغو کنند، عکس‌برداری از صفحه را محدود کنند و ببینند گیرنده چه زمانی فایل را دریافت و باز کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا