اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy Z Flip 5 از DeX پشتیبانی می کند

به گفته Sammobile، گوشی Galaxy Z Flip 5 تاشو نسل بعدی سامسونگ قرار است برخی از نقایص نسل قبل را برطرف کند و به عنوان گوشی بهتر راهی بازار شود.

در حالی که سری Galaxy Z Flip ویژگی‌های سطح بالایی مانند تراشه پرچمدار اسنپدراگون و نمایشگرهای AMOLED چشمگیر ۱۲۰ هرتزی دارند، از برخی ویژگی به دور هستند.

یکی از نقایص  قابل توجه عدم پشتیبانی از Samsung DeX است، ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های سامسونگ خود را به ایستگاه‌های کاری با رابط کاربری دسکتاپ تبدیل کنند. با این حال، منابع پیشنهاد می‌کنند که گلکسی زد فلیپ ۵ این نقص را نداشته و به کوچک‌ترین گوشی سامسونگ با پشتیبانی از DeX تبدیل خواهد شد.

برای کسانی که با DeX آشنایی ندارند، کاربران را قادر می‌سازد تا یک رابط دسکتاپ را به صورت بی سیم یا از طریق یک آداپتور HDMI بر روی نمایشگرهای مستقل مانند تلویزیون‌های هوشمند یا نمایشگرها نمایش دهند. این عملکرد امکان اتصال دستگاه‌های ورودی استاندارد مانند ماوس و صفحه کلید را فراهم می‌کند و یک محیط کاری پربارتر به دنبال دارد.

گوشی Galaxy Z Flip 5 با یک قابلیت کاربردی

سامسونگ همچنین یک برنامه DeX برای ویندوز و مک توسعه داده که به کاربران امکان می‌دهد از DeX بر روی رایانه‌های خود به سادگی با اتصال دستگاه‌های سامسونگ از طریق کابل USB-C استفاده کنند. در حالی که DeX را می‌توان مستقیماً روی تبلت‌ها استفاده کرد، تلفن‌های هوشمند فاقد صفحه نمایش برای این منظور هستند.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ ۵ به همراه گلکسی زد فولد ۵ مورد انتظار در رویداد Unpacked آتی سامسونگ که اواخر جولای برگزار خواهد شد، رونمایی شود. هر دو دستگاه با Android 13 و One UI 5.1.1 همراه هستند و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

علاوه بر این، شایعه شده است که این رویداد شامل معرفی سری Galaxy Watch 6 و Galaxy Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra هم خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا