اخبار تکنولوژی

گوشی HMD اسکای لاین با طراحی نوکیا لومیا معرفی شد

HMD از گوشی HMD اسکای لاین، قدرتمندترین گوشی با برند شخصی رونمایی کرد. طراحی آن شبیه نوکیا N9 است و این شرکت Gen 2 را قابلیت تعمیر می‌نامد و شما را قادر می‌سازد صفحه‌نمایش ترک خورده یا باتری خراب را در کمتر از ۱۰ دقیقه تعویض کنید.

Skyline دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز است. دستگاه شامل دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در یک حفره وسط است. یک چیپست Snapdragon 7s Gen 2 داخل آن قرار دارد و HMD گوشی را به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. همچنین یک اسلات برای کارت micro SD برای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره اضافی وجود دارد.

گوشی HMD اسکای لاین با طراحی نوکیا لومیا معرفی شد

در عقب اسکای لاین دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابری می‌شود. HMD فناوری هوش مصنوعی را با AI Capture Fusion خود پذیرفته است که جزئیات را در عکس‌های گرفته شده با آن به حداکثر می‌رساند.

درب عقب Skyline را می‌توان با بازکردن یک پیچ به راحتی باز کرد و با استفاده از کیت‌های استاندارد iFixit امکان رفع سریع صفحه‌های ترک خورده، پورت‌های شارژ خم شده یا باتری‌های خالی شده را فراهم کرد. iFixit قطعات یدکی را نیز تامین خواهد کرد. باتری آن یک سلول ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ بی سیم ۳۳ واتی سیمی و ۱۵ واتی مغناطیسی Qi2 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک دکمه قابل تنظیم در کناره برای دسترسی سریع به برنامه‌ها و ویژگی‌ها است.

گوشی HMD اسکای لاین از راه رسید

این گوشی اندروید ۱۴ دارد و ۲ بروزرسانی سیستم عامل و ۳ سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد. همچنین دارای یک حالت سم زدایی است که به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را محدود کنید تا در صورتی که همه چیز شروع شود. قیمت HMD اسکای لاین ۴۹۹ یورو / ۴۹۹ دلار / ۳۹۹ پوند است، اما باید اشاره کنیم که هیچ آداپتوری در جعبه وجود ندارد. HMD یک شارژر دیواری ۳۳ واتی با قیمت ۳۰ پوند یا یک آداپتور دو پورت ۳۰ واتی با قیمت ۲۰ پوند در وب سایت خود ارائه می دهد.

گوشی HMD اسکای لاین با طراحی نوکیا لومیا معرفی شد

به دلیل قابلیت تعمیر آسان، کاربران همچنین می‌توانند قطعات را مستقیماً از سازنده خریداری کنند. قیمت این نمایشگر ۹۵ دلار است. کاور باتری ۳۰ دلار، خود باتری ۲۵ دلار و درگاه شارژ ۲۰ دلار است. اولین خرید باید با یک کیت تعمیر ارائه شده توسط iFixit باشد که ۵ دلار اضافی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا