اخبار تکنولوژی

گوشی Honor X60 بزودی معرفی می شود

آنر در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل گوشی هوشمند جدید با نام رمز BRC-AN00 است که گواهی ۳C اخیر آن نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه بخشی از سری گوشی Honor X60 باشد و جایگزین مدل محبوب X50 شود.

گواهی ۳C نشان می‌دهد که آداپتور برق همراه، مدل‌های HN-110320C00 و HN-110320C01، حداکثر توان خروجی ۳۵ وات را پشتیبانی می‌کند. در حالی که جزئیات خاص در مورد BRC-AN00 محدود باقی مانده، پیش بینی می‌شود که مشخصات میان رده را با تکیه بر موفقیت نسل قبل خود، Honor X50 ارائه دهد.

آنر X50 دارای پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱، صفحه نمایش منحنی ۶.۷۸ اینچی با نرخ نوسازی بالا و ماژول دوربین دایره‌ای متمایز بود. باید دید که سری X60 از نظر طراحی، عملکرد و قابلیت‌های دوربین چگونه تکامل خواهد یافت. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، تصویر واضح‌تری از سری Honor X60 نمایان می‌شود.

در دیگر خبرها دنیای گوشی‌های هوشمند پیشتر جالب‌تر شده است. پس از معرفی گلکسی Z Fold6 سامسونگ، آنر از رقیب آن یعنی آنر مجیک V3 رونمایی کرد. آنر قبل از رونمایی Fold6 به ضخامت آن اشاره کرد و دلیل خوبی هم داشت. مجیک V3 فوق‌العاده باریک است و به ۹.۲ میلی‌متر در حالت تا شدن و ۴.۳۵ میلی‌متر در حالت باز شدن می‌رسد. این موجب می‌شود در دست گرفتن بسیار سبک و راحت باشد و وزن آن تنها ۲۲۶ گرم است.

مجیک V3 در ابتدا به دلیل مواد بدنه خود دارای متریال فیبر کربن خاص با استحکام بالا، مانند آنچه در مهندسی هوافضا استفاده می‌شود است. این باعث می‌شود گوشی به‌طور باورنکردنی باریک بماند و در عین حال بسیار بادوام باشد. لولا، بخش مهم هر گوشی تاشو، نیز بهبود یافته است. Magic V3 از باریک‌ترین لولاهای ساخته شده تا کنون استفاده می‌کند، تنها ۲.۸۴ میلیمتر. آنر به کاربران اطمینان می‌دهد که این لولاها برای دوام ساخته شده‌اند و طول عمر آن ۵۰۰۰۰۰ بار باز و بسته شدن است.

Honor Magic V3 با استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8، زمینه جدیدی را برای تلفن‌های تاشو ایجاد می‌کند. این بدان معناست که گوشی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب تا عمق ۲.۵ متری سالم بماند. آنرمجیک V3 حتی می‌تواند با دست‌های خیس نیز استفاده شود، ویژگی که معمولاً در تلفن‌های رده بالا یافت نمی‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا