اخبار تکنولوژی

گوشی Honor X9b با باتری پرظرفیت عرضه شد

پس از هفته‌ها انتشار خبر، اچ‌تک طبق برنامه امروز گوشی Honor X9b را رسما در هند معرفی کرد. این دومین گوشی هوشمند این برند در کشور پس از ورود مجدد آن در سال گذشته است.

این دستگاه ارزان‌تر از Honor 90 است زیرا دارای ویژگی‌های کاهش یافته نسبتاً پایین‌تری است. این دستگاه با Redmi Note 13 Pro و Realme 12 Pro اخیراً عرضه شده در منطقه رقابت می‌کند.

 Honor X9b با وجود نمایشگر خمیده و همچنین بدنه نازک و سبک، به عنوان یک گوشی هوشمند بادوام به بازار عرضه شده است. این محصول حتی دارای گواهی ۵ ستاره SGS برای مقاومت در برابر سقوط است. این گوشی دارای طراحی ماژول دایره‌ای در عقب است که از ساعت‌های لوکس الهام گرفته شد. پنل عقب با روکش‌های پلاستیکی و چرم گیاهی عرضه می‌شود.

وزن کلی این گوشی حدود ۱۸۵ گرم و ضخامت آن ۷.۹۸ میلیمتر است. در جلو، دستگاه به یک صفحه نمایش OLED منحنی ۶.۷۸ اینچی مجهز شده است. پنل ۱۰ بیتی دارای وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل (۱.۵K) و تراکم ۴۲۹PPI است. همچنین تا ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی، ۱۹۲۰ هرتز PWM کم نور و ۱۲۰۰ نیت سطح روشنایی اوج پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزاری، این گوشی دارای یک چیپ کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 است. این چیپست با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شده است. در مورد نرم افزار، MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دربرمی‌گیرد. این گوشی با یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در عقب عرضه خواهد شد. در قسمت جلو، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گوشی Honor X9b در راه بازارهای بیشتر

این گوشی هوشمند با تمام گزینه‌های اتصال مورد نیاز مانند دو سیم کارت، ۵G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱، NFC، GNSS و USB Type-C ارائه می‌شود. در بخش بیومتریک، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. نکته آخر اینکه گوشی از باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ سیمی ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

Honor X9b با یک پیکربندی رم ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی در هند عرضه می‌شود. قیمت آن ۲۵۹۹۹ روپیه ( ۳۱۵ دلار) بوده و در نوع خود قابل توجه است. این محصول را می‌توان در دو رنگ مشکی نیمه شب (پلاستیک) یا نارنجی غروب (چرم وگان) خریداری کرد.

شرکت آنر هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا