اخبار تکنولوژی

گوشی Nothing Phone (1) آپدیت شد

ناتینگ به طور رسمی به‌روزرسانی Nothing OS 2.6 را برای کاربران گوشی Nothing Phone (1) منتشر کرده است. این به‌روزرسانی قبلاً برای Phone (2) و Phone (2a) منتشر شده بود و آخرین آپدیت امنیتی اندروید سپتامبر ۲۰۲۴ را به همراه ویژگی‌ها، بهبودها و رفع اشکال‌های جدید به همراه دارد. می‌توانید تغییرات کامل را در زیر مشاهده کنید.

ویژگی‌های جدید

  • برای ورود به نمای پاپ آپ، اعلان های دریافتی را به سمت پایین بکشید. برای دسترسی آسان به اطلاعات بدون نیاز به ترک برنامه. از طریق تنظیمات>سیستم>نمایش پاپ آپ روشن کنید.
  • لرزش را برای برنامه های شخص ثالث در طول تماس فعال کنید. از طریق Settings>Sound and Vibration>Vibration روشن کنید.
    ویجت های باتری و گام شمار اکنون می توانند در صفحه قفل و صفحه نمایش همیشه روشن نمایش داده شوند
گوشی Nothing Phone (1) بروز شد

رفع اشکال و بهبود

  • پایداری NFC بهبود یافته برای اتصالات مطمئن تر.
  • سرعت تعویض کاشی بلوتوث در تنظیمات سریع بهبود یافته است.
  • کاشی بلوتوث مطمئن منعکس کننده اطلاعات صحیح هدفون است.
  • رفع مشکلی که در آن اپراتورهای خاصی قادر به ارسال پیام های چندرسانه ای نبودند و نتوانستند برای VoWiFi ثبت نام کنند.
  • مشکلی که کاشی چراغ قوه در تنظیمات سریع وجود نداشت حل شد.
  • مشکل چرخش خودکار برخی از برنامه‌های شبیه‌سازی‌شده با وجود غیرفعال بودن حل شد.
  • مشکلی که در آن ویجت Media Player نمی‌توانست هنگام تغییر از مهمان به کاربر اصلی موسیقی پخش کند، برطرف شد.
  • به‌روزرسانی Nothing OS 2.6 به تدریج منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به دستگاه شما برسد. برای بررسی در دسترس بودن، به Settings > System > System Update بروید.

در اخبار مرتبط، Nothing OS 3.0، مبتنی بر اندروید ۱۵، قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از بهبود تنظیمات سریع، افزایش سفارشی‌سازی قفل صفحه نمایش، بازگشایی بهبود یافته با اثر انگشت، ناوبری حرکتی، بایگانی برنامه و انیمیشن‌های پیش بینی کننده عقب.

در دیگر خبرها همانطور که انتظار می‌رفت، ناتینگ CMF Phone 1 پیشتر به عنوان اولین گوشی هوشمند زیر برند Nothing معرفی شد. قبل از عرضه، جزئیات کلیدی دستگاه پیشتر ظاهر شده بود. این یک مدل اقتصادی است و مشخصات و ویژگی‌های چشمگیری را در خود جای داده است. USP دستگاه پنل عقب قابل تنظیم است.

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی sAMOLED است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شد. رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR10+ دارد. با توجه به ویژگی برجسته دستگاه یعنی طراحی آن، Phone 1 دارای یک ماژول دوربین عقب بیضی شکل در گوشه سمت چپ بالا به رنگ نقره‌ای است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به ترتیب در سمت راست و چپ قرار دارند. تمام طرفین پنل عقب گوشی هوشمند دارای چهار پیچ است که در لبه‌های آن قرار گرفته‌اند.

با کمک پیچ گوشتی همراه، به کاربران امکان می‌دهد قاب عقب را که در رنگ سبز روشن، آبی و نارنجی عرضه می‌شود، تغییر دهند. دو رنگ آخر دارای بافت چرمی هستند. همچنین صفحه مدور علامت CMF در گوشه سمت راست پایین پنل عقب وجود دارد. برای اضافه کردن لوازم جانبی مانند پایه تلفن، بند یا قاب کارت می‌توان آن را باز کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا