اخبار تکنولوژی

گوشی Nothing Phone (2) و دریافت سه سال آپدیت اندرویدی

برکسی پوشیده نیست که شرکت ناتینگ بریتانیایی بزودی از گوشی Nothing Phone (2) رونمایی خواهد کرد. یک تلفن هوشمند رده بالا و قدرتمندتر نسبت به نسل قبل.

به تازگی برخی اطلاعات محصول بعدی شرکت ناتینگ فاش شد که نشان می‌دهد با یک گزینه برجسته در میان محصولات این برند رو به رو هستیم. نخست اینکه شرکت سازنده در نظر دارد تا سه سال آپدیت اندرویدی برای این مدل منتشر کند.

این یعنی اگر ناتینگ فون ۲ با اندروید ۱۴ عرضه شود، تا اندروید ۱۷ را دریافت خواهد کرد و این می‌تواند برای خریداران یک سرمایه‌گذاری بلندمدت به حساب بیاید. چند هفته قبل کارل پی بنیانگذار ناتینگ تایید کرد گوشی بعدی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی و نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد بود.

این صفحه نمایش وضوح FHD+ داشته و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهد. در سوی دیگر فاش شد که دستگاه با مواد اولیه بازیافتی تولید می‌شود و این یعنی با گوشی دوستدار محیط زیست رو به رو هستیم. در ماه جولای با معرفی ناتینگ فون ۲ اطلاعات بیشتری دردسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی Nothing Phone (2) با بدنه بازیافتی

در دیگر خبرها کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O در ۱۰ می آغاز شد، جایی که گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۴ رونمایی کرد و یک برنامه بتا هم پس از آن ارائه شد. به نظر رسیده استارتاپ تازه تاسیس Nothing جزو اولین برندهایی باشد که کاربران آن قادر خواهند بود اندروید ۱۴ را تست کنند. زیرا ناتینگ Phone (1) بزودی این بتا را دریافت می‌کند.

پیش از عرضه، گوگل دعوت‌نامه‌های دسترسی زودهنگام را برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ارسال می‌کند تا سرعت عرضه و ادغام ویژگی‌های جدید را به صورت یکپارچه انجام دهد. اعلامیه سازنده می‌گوید که دارندگان تلفن‌های هوشمند ناتینگ Phone (1) به‌زودی به بتا اول اندروید ۱۴  دسترسی خواهند داشت.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ناتینگ چیست و چگونه محصولی ارائه می‌دهد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا