اخبار تکنولوژی

گوشی nubia Z50S Pro زد تی ای معرفی شد

شرکت ZTE به تازگی تحت برند نوبیا از تلفن هوشمند پرچمدار و خیره کننده خود به نام گوشی nubia Z50S Pro رونمایی کرد. مدلی که دارای طراحی پریمیومی و سخت افزاری به شدت قدرتمند است.

گوشی nubia Z50S Pro را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های کلیدی گوشی nubia Z50S Pro

طراحی و ساخت

این تلفن هوشمند در جلو نمایشگر کم حاشیه و کاملا تخت داشته که حفره‌ دوربین در وسط صفحه نمایش قرار گرفت. در عقب متریال چرم و شیشه به چشم خورده که جلوه جذابی به گوشی بخشید. همانطور که گفته شد نوبیا از متریال شیشه و فلز در کنار چرم برای این مدل در نظر گرفته تا تجربه کاربری لذت بخش رقم زند.

در سوی دیگر عقب یک جزیره دوربین بزرگ با چند حسگر دوربین داشته که یکی از آنها حسگر واید ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی که عملکرد حرفه‌ای را در تصویربرداری ارائه می‌دهد. این حسگر دوربین در کنار حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید و حسگر سلفی ۱۶ مگاپیکسل قرار می‌گیرد.

دوربین از نمای عقب نشان می‌دهد با چه گوشی هوشمندی از برند نوبیا رو به رو هستیم. دستگاه جک ۳.۵ میلیمتری نداشته و در قسمت زیرین آن پورت USB-C تعبیه شد. همچنین باید به خروجی اسپیکرهای استریو هم بپردازیم. گوشی همچنین در نمای جانبی نیز بسیار تخت است و تجربه کاربری پریمیومی ارائه می‌دهد.

نوبیا از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم بهره گرفت.

 

نمایشگر و باتری

گوشی nubia Z50S Pro از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امولد با وضوح FHD+ بهره می‌برد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهد. شدت روشنایی پنل ۱۲۰۰ نیت بوده و تراکم پیکسل ۴۲۶ppi است. بنابراین یک تجربه مالتی مدیا و گیمینگ فوق العاده در کنار این پنل تخت و پروضوح می‌توان داشت که سریع هم است.

در بخش باتری از پک ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۸۰ وات بهره گرفته شد. گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم هم است.

گوشی nubia Z50S Pro

سخت افزار و دوربین

این محصول نوبیا به پردازنده قدرتمند و اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شد. در کنار تراشه گرافیکی آدرنو ۷۴۰، حافظه رم ۱۲ تا ۱۶ گیگ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ تا ۱۰۲۴ گیگ هم به چشم می‌خورد. بنابراین می‌توان تجربه کاربری به شدت حرفه‌ای را با این گوشی هوشمند برند چینی داشت. نوبیا سابقه درخشانی در تولید گوشی‌های حرفه‌ای داشته و این محصول جدید نیز از قاعده مستثنی نیست.

در بخش دوربین دستگاه چند حسگر دوربین داشته که یکی از آنها حسگر واید ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی که عملکرد حرفه‌ای را در تصویربرداری ارائه می‌دهد. این حسگر دوربین در کنار حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید و حسگر سلفی ۱۶ مگاپیکسل قرار می‌گیرد. دوربین اصلی می‌تواند با وضوح ۴کی تصویربرداری کند و دوربین جلو با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل.

تمامی قابلیت‌های لازم تصویربرداری هم روی این گوشی لحاظ شده است. به جرات می‌توان تازه وارد نوبیا را بسیار پرتوان و حرفه‌ای دانست.

 

قیمت و عرضه

گوشی نوبیا در چهار پیکربندی به فروش می‌رسد که به شرح زیر است:

  • نسخه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۵۱۵ دلار
  • نسخه ۱۲ گیگ رم و ۱۰۲۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۵۵۷ دلار
  • نسخه ۱۶ گیگ رم و ۱۰۲۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۶۱۲ دلار
  • نسخه ۱۲ گیگ رم و ۱۰۲۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۵۷۰ دلار برای نسخه ویژه

این محصول نوبیا از ۲۷ جولای راهی بازار چین خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. فقط نوبیا nubia z50s pro . کلا سری z50 نوبیا امسال عالی بودند و برای همینم شاهد فروش بیشترشون در چین بودیم. متاسفانه باوجود نمایندگی داشتن و حضور مخابراتی zte درایران، هیچوقت نوبیاهای خوشقیمت و قدرتمند، موجودی بروز و گارانتی دار در ایران نشدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا