اخبار تکنولوژی

گوشی P60 Pro هوآوی بهترین دوربین گوشی را دارا است

در اوایل آوریل، گوشی اوپو Find X6 Pro در رتبه بندی بهترین گوشی‌های دوربین‌دار DxOMark قرار گرفت. این رکورد یک ماه به طول انجامید و حال عنوان بهترین دوربین گوشی دنیا به گوشی P60 Pro رسید.

در یک بیانیه مطبوعاتی DxOMark آمده که این گوشی هوشمند به دلیل زوم عالی و کیفیت ضبط ویدیوی بهبود یافته در مقایسه با نسل قبلی، در صدر رتبه‌بندی قرار گرفته است. این بنچمارک به ترتیب امتیازهای ۱۱۸، ۱۱۹، ۱۲۰ و ۸۰ را برای نوردهی، رنگ، فوکوس خودکار و تاری پس‌زمینه کسب کرد که یک رکورد محسوب می‌شود.

لنز تله فوتو امتیاز ۱۱۸ و دوربین اولتراواید امتیاز ۱۱۹ را به دست آوردند. اینها نیز بهترین امتیازات هر گوشی هوشمندی هستند. رکورد دیگر ۱۱۷ امتیاز برای عملکرد تثبیت کننده نوری در هنگام ضبط ویدیو است.

در مجموع، P60 Pro برای حالت عکس ۱۵۹ امتیاز و برای فیلمبرداری ۱۴۷ امتیاز کسب کرده است. امتیاز کلی ۱۵۶ امتیاز بوده و قهرمان ما ۳ امتیاز از گوشی Find X6 Pro که در طول ماه صدرنشین بوده بیشتر کسب کرد.

گوشی P60 Pro هوآوی دارای بهترین دوربین

وقتی صحبت از بخش فنی به میان می‌آید، گوشی P60 Pro دارای یک دوربین همه کاره با ماژول‌های زاویه باز، اولتراواید و یک لنز تله فوتو است. وضوح تصویر به ترتیب ۴۸ مگاپیکسل (RYYB، ۲۴.۵mm، f/1.4-4، AF، OIS) است. ۱۳ مگاپیکسل (۱۳ میلی متر، f/2.2، AF) و ۴۸ مگاپیکسل (۹۰ میلی متر، f/2.1، AF). این گوشی هوشمند از فیلمبرداری ۴K UHD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها شرکت هوآوی در ماه آوریل مچ بند هوآوی Band 8 را در چین رونمایی و عرضه کرد. اکنون این گجت پوشیدنی پا فراتر گذاشته و در بازارهای بیشتری عرضه شده است.

مچ بند هوآوی Band 8 اکنون راهی بازار امریکای لاتین شد. دستگاه اکنون برای پیش سفارش در کلمبیا موجود بوده و قیمتی ۵۳ دلاری دارد. انتظار داریم مدتی بعد راهی مناطق دیگری همچون اروپا شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا