اخبار تکنولوژی

گوشی Realme 13 4G با دوربین ۵۰ مگاپیکسل معرفی شد

گوشی Realme 13 4G با اسنپدراگون ۶۸۵، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600 معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز، وضوح +FHD و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است. این نمایشگر دارای یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است که به عنوان نمایشگر ضربان قلب و قابلیت Rain Water Touch برای استفاده در هنگام خیس بودن کار می‌کند.

در بخش فنی، پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ با ۸ گیگابایت رم و دو گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی به همراه یک اسلات کارت microSD برای ذخیره ۲سازی اضافی ارائه می‌شود. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی تامین می‌شود که در ۱۹ دقیقه به ۵۰ درصد و در ۴۷ دقیقه ظرفیت کامل می‌رسد. این بر روی Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا شده و دارای حالت GT برای عملکرد بهتر در حین بازی و سایر  برنامه‌های کاربردی است..

برای دوربین، سیستم دوربین عقب دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور Sony LYT-600 و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلو یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده که قادر به ضبط ویدیوی ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، وای فای دو بانده، بلندگوهای استریو و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. گوشی Realme 13 4G دارای استاندارد IP64 برای مقاومت بهتر در برابر گرد و غبار و آب در مقایسه با Realme 12 4G است که دارای رتبه IP54 بود.

گوشی Realme 13 4G از راه رسید

ریلمی ۱۳ ۴G در رنگ‌های آبی Skyline و سبز پایونیر با قیمت تقریبی ۱۸۷ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و حدود ۱۹۹ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی موجود است. اکنون در فروشگاه آنلاین Realme فهرست شده است و فروش آن از ۸ آگوست شروع می‌شود.

در دیگر خبرها تایید شده است که ریلمی GT 7 پرو در اواخر امسال به عنوان جانشین Realme GT 5 Pro در هند عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند را اعلام نکرده و جزئیات دیگری در مورد آن فاش نکرده است.

با این حال، ویژگی‌های کلیدی گوشی آینده اخیراً به صورت آنلاین رویت شده است. گفته می‌شود این یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که با چیپست نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون عرضه می‌شود. یک منبع آگاه اکنون به مشخصات دوربین و حسگر اثر انگشت ریلمی GT 7 Pro اشاره کرده است.

بر اساس پست Weibo توسط Smart Pikachu، ریلمی GT 7 پرو ممکن است دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ باشد که انتظار می‌رود سطح زوم اپتیکال بالایی را ارائه دهد. او اضافه کرد که گوشی هوشمند آینده احتمالاً برای امنیت به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد. ادعا می‌شود که این خوانش اثر انگشت دقیق‌تری را در مقایسه با اسکنرهای نوری ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا