اخبار تکنولوژی

گوشی realme C53 با قیمتی اقتصادی معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از گوشی اقتصادی رونمایی کرد که پرامکانات بوده و به عنوان گوشی realme C53 شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

گوشی realme C53 به نمایشگری از نوع کریستال مایع ۶.۷ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز مجهز شد. در بخش دوربین سلفی یک حسگر ۸ مگاپیکسلی گنجانده شد و در عقب نیز دو حسگر ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی گنجانده شد.

تلفن هوشمند Realme C53 دارای تراشه Unisoc T612 بوده که نباید انتظار بسیاری داشت. این دستگاه دارای پردازنده ۱۲ نانومتری با هسته‌های Cortex-A75 / A55 و گرافیک Mali-G57 GPU محسوب می‌شود. گذشته از آن پشتیبانی ۵G در کار نیست و باید به حافظه رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت پرداخت.

در سوی دیگر باید به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC اشاره کرد. این مدل همچنین دارای جک هدفون، GPS، Wi-Fi، بلوتوث و USB-C بوده و تراشه NFC وجود ندارد و حسگر اثرانگشتی جانبی شامل آن شد. ریلمی C53 با سیستم عامل اندروید و رابط کاربری realme UI از پیش نصب شده به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند با قیمت ۱۲۰ دلاری در رنگ طلایی و مشکی به فروش خواهد رسید.

در اخباری مرتبط شرکت ریلمی پیشتر گوشی ریلمی GT Neo5 را عرضه کرد. یک مدل رده بالا و قدرتمند که به تازگی نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن راهی بازار چین شده است.

گوشی realme C53 با طراحی شیک

گوشی realme C53

حاشیه باریک نمایشگر در کنار مشخصات جذاب، ریلمی GT Neo 5 SE را به گوشی برجسته تبدیل می‌سازد. تلفن GT Neo 5 SE یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 قدرت می‌گیرد.

بالاترین نسخه این دستگاه می‌تواند به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. ظرفیت باتری آن تا ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد. ریلمی GT Neo 5 SE دارای یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریلمی مراجعه کنید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا