اخبار تکنولوژی

گوشی Red Magic 8 Pro بزودی معرفی خواهد شد

گوشی Red Magic 8 Pro شرکت نوبیا انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده معرفی شد. به تازگی محصول آینده ZTE موفق به کسب تاییدیه پایگاه ۳C شده و احتمال رونمایی زودهنگام آن را بالا می‌برد.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این گوشی گیمینگ فاش نشده است، این شرکت قبلاً به طور رسمی اعلام کرده بود که گوشی گیمینگ نسل جدید از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهد گرفت. علاوه بر این، تاییدیه نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ بعدی Red Magic با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۶۵ واتی عرضه خواهد شد.

گوشی Red Magic 8 Pro با طراحی و مشخصات بزرگ

این سرعت شارژ نسبت به سرعت شارژ ۱۳۵ واتی هیجان انگیز دو گوشی Red Magic 7 Pro و Red Magic 7S Pro بیشتر است. با چنین سرعت شارژی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دستگاه طی ۱۵ دقیقه به شارژ ۱۰۰ واتی خواهد رسید. با این تفاسیر گوشی Red Magic 8 Pro آینده یک مدل برتر چه از نظر سخت افزاری بلکه از نظر سرعت شارژ هم خواهد بود.

البته، باید توجه داشت که چنین سرعت شارژی تنها شامل مدل‌های چینی دستگاه شده و در مدل جهانی چنین سرعت شارژی وجود ندارد تا به سراغ آن رفت. مشخص نیست زد تی ای یا نوبیا برای سال ۲۰۲۳ چه برنامه‌ای دارند و آیا گوشی گیمینگ بعدی آنها موسوم به گوشی Red Magic 8 Pro سرعت شارژ بالایی دارد یا خیر.

نوبیا زیربرند ZTE بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال آینده نیز محصولاتی تدارک دیده که اکنون اطلاعاتی درباره آنها فاش شده است. به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا