اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi 14C با طراحی پرچمدار رونمایی شد

شیائومی به تازگی گوشی Redmi 14C را معرفی کرده، یک تلفن هوشمند اقتصادی که برای ارائه ویژگی‌های محکم با قیمت مناسب طراحی شده است. این دستگاه پس از عرضه اولیه خود در ویتنام از تاریخ ۳۱ مارس در سطح جهان در دسترس است.

گوشی REDMI 14C دارای صفحه نمایش ناچ ۶.۸۸ اینچی، بزرگ‌ترین مدل در سری Redmi است و یک صفحه نمایش گسترده برای فعالیت‌های روزمره مانند تماشای فیلم، بازی یا مرور اینترنت ارائه می‌دهد. دارای ۶۰۰ نیت اوج روشنایی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این شرکت از پردازنده مدیاتک Helio G81 Ultra و یک گرافیک MALI G52-MC2 بهره گرفت. مدل دارای اندروید ۱۴ مبتنی بر Hyperos Xiaomi هم است.

 تلفن هوشمند با حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایتی ذخیره‌سازی EMMC 5.1 در دسترس است و گزینه ارتقا حافظه با استفاده از کارت microSD هم دارد. در بخش دوربین، Redmi 14C شامل یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز اضافی برای نیازهای مختلف می‌شود.

یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی در دسترس بوده و پشتیبانی HDR برای بهبود کیفیت تصویر هم فراهم شد. این دستگاه شامل یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی شده که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی دارد، اگرچه شارژر در جعبه گنجانده نشده، مطابق با روندهای اخیر. ویژگی‌های اضافی شامل یک سنسور اثر انگشت جانبی، سیستم تشخیص چهره، قابلیت AI ، NFC (بسته به منطقه) ، پشتیبانی از سیم کارت دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است.

گوشی Redmi 14C از راه رسید

در دیگر خبرها ما کنجکاو هستیم که ببینیم شیائومی ۱۵ اس پرو چه چیزی را ارائه خواهد کرد. در حالی که شیائومی ۱۵ و پرو هنوز رونمایی نشدند، ممکن است عجیب به نظر برسد که ما در مورد ۱۵S Pro صحبت می‌کنیم. اما این برند در حال آزمایش شیائومی ۱۵ اس پرو است. شیائومی ۱۵S Pro در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. شماره مدل گوشی هوشمند ۲۵۰۴۲PN24C بوده و این مدل تنها در چین به فروش می‌رسد و بعید است در کشورهای دیگر به فروش برسد. ما انتظار داریم که Xiaomi 15S Pro نسخه کمی بهبود یافته از Xiaomi 15 Pro باشد. زیرا شیائومی ۱۵ اس پرو دارای نام رمز “dijun” و در حالی که شیائومی ۱۵ پرو دارای نام رمز “haotian” است.

هائوتین را بالاترین فرمانروای آسمانها می‌دانند. دیجون شخصیتی است که الهه خورشید و باروری در نظر گرفته می‌شود. انتظار داریم سری ۱۵ شیائومی در ماه اکتبر رونمایی شود. ما انتظار نداریم که Xiaomi 15S Pro قبل از سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. در حال حاضر شماره مدل با “۲۵۰۴” شروع می‌شود.

این یعنی آوریل ۲۰۲۵. شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو با HyperOS 2.0 عرضه خواهند شد. در همان زمان، این برند به طور رسمی HyperOS 2.0 را معرفی خواهد کرد. در سمت پردازنده، انتظار داریم ۱۵S Pro با اسنپدراگون ۸+ نسل ۴ عرضه شود. اما این اطلاعات قطعی نیست، بنابراین ما همه چیز را به مرور زمان یاد خواهیم گرفت.

شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی خواهند شد. شیائومی ۱۵ پرو در انحصار چین باقی خواهد ماند، در حالی که شیائومی ۱۵ معمولی در بسیاری از کشورها در دسترس خواهد بود. همانند شیائومی ۱۵ پرو، شیائومی ۱۵ اس پرو نیز تنها در چین عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا