اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi A4 5G اقتصادی معرفی شد

شیائومی با همکاری کوالکام، به تازگی گوشی Redmi A4 5G را در کنگره موبایل هند (۲۰۲۴) به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۴s نسل ۲ معرفی کرده است.

این گوشی به عنوان یک دستگاه سطح پایه قرار می‌گیرد که اتصال ۵G و عملکرد نسبتاً خوب را با هم ترکیب می‌کند. این تلفن هوشمند حول یک پنل ۶.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ساخته شده است. در مورد عقب، این شرکت گوشی را در دو رنگ مختلف به نمایش گذاشت. در حالی که شیائومی مشخصات کامل دستگاه را فاش نکرد، انتظار می‌رود باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی کند که نسبت به ردمی A3 10 وات بیشتر است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تراشه اسنپدراگون جدید در مقایسه با نسل قبلی، بهبود قابل توجهی در عملکرد به همراه دارد. برای ارائه ایده، تراشه ۴s نسل ۲ به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench بیش از ۸۰۰ و ۱۹۰۰ امتیاز کسب کرده که بیش از دو برابر امتیاز چیپ Helio G36 (12 نانومتری) نسل قبل است.

گره فرآیند ۴ نانومتری همچنین بهبود قابل توجهی در بهره‌وری انرژی را نشان می‌دهد که باید منجر به بهبود قابل توجهی در عمر باتری شود. برای علاقه‌مندان، CPU متشکل از دو هسته عملکرد Cortex-A78 با فرکانس تا ۲ گیگاهرتز و شش هسته کم بازده Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است.

در مورد دوربین، سیستم عقب شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه نامشخص می‌شود که همچنین یک جهش بزرگ از سیستم دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی + ۰.۰۸ مگاپیکسلی نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود. دوربین اصلی باید عکس‌هایی با جزییات معقول در شرایط نوری خوب ارائه دهد. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

گوشی Redmi A4 5G از راه رسید

گوشی Redmi A4 5G اقتصادی معرفی شد

متأسفانه این شرکت هیچ چیز دیگری در مورد مشخصات دستگاه فاش نکرد. در حالی که این شرکت عدد دقیقی را فاش نکرد، آنها تأیید کردند که قیمت گوشی زیر ۱۰۰۰۰ روپیه خواهد بود و “بزودی” وارد بازار خواهد شد. برای یادآوری، Redmi A3 در فوریه امسال عرضه شد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جانشین اوایل سال آینده یا حتی اواخر سال جاری عرضه شود.

در دیگر خبرها طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال توسعه سری تبلت‌های بعدی خود، شیائومی پد ۷ است. با توجه به تاریخچه این سری، لاین آپ جدید احتمالاً شامل دو مدل شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو خواهد شد. به تازگی، یک افشا جدید جزئیاتی را در مورد این دو تبلت پریمیوم به اشتراک می‌گذارد.

اخیراً یکی از مشاوران Weibo که با نام مستعار “بیشتر تجربه کنید” مشخصات کلیدی تبلت را به اشتراک گذاشته است. اگرچه شیائومی هنوز این جزئیات را به طور رسمی تایید نکرده است، اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که سری پد ۷ می‌تواند با پیشرفت‌های سخت افزاری قابل توجهی همراه باشد. در نتیجه، آنها ممکن است به عنوان رقبای قوی در بازار تبلت وارد شوند.

سری پد ۷ شیائومی آینده دارای پردازنده‌های اسنپدراگون خواهد بود. علاوه بر این، پد ۷ و پد ۷ پرو هر دو دارای صفحه نمایش ۱۱.۱۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هستند. این در تضاد با گزارش‌های قبلی است که نشان می‌داد پد ۷ پرو دارای صفحه نمایش OLED است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا