اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi K60 Ultra در اواسط تابستان معرفی می شود

گوشی Redmi K60 Ultra شیائومی یکی از گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ با پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ خواهد بود و براساس گزارش تازه انتشاریافته، دستگاه قرار است تابستان معرفی شود.

چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ هفته گذشته رونمایی شد. چیپی که با فناوری لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده و دارای حداکثر سرعت فرکانس  هسته ۳.۳۵ گیگاهرتز است. پردازنده بسیار قدرتمند که عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد.

به جز پردازنده موبایل، Redmi K60 Ultra دارای صفحه نمایش ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ هم است. این گوشی هوشمند دارای پنل OLED با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

گوشی Redmi K60 Ultra در راه است

همچنین، محصول جدید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد. انتظار داریم Redmi K60 Ultra در جولای ۲۰۲۳ از راه برسد.

در اخباری مرتبط شیائومی به تازگی محصول جدیدی را برای کودکان در چین عرضه کرده است. دستگاه مورد شیائومی MITU C7A Kids نام داشته که یک ساعت هوشمند برای کودکان بوده و به عنوان گوشی هم می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین مدل ارتقا یافته گزینه قدیمی‌تر MITU 5C Phone Watch است.

جدیدترین محصول غول فناوری چینی در سری ساعت‌های MITU، ساعت هوشمند دیگری بوده که برای کودکان ساخته شده و می‌تواند به عنوان یک دستگاه مستقل از یک تلفن هوشمند عمل کند. این مدل از صفحه نمایش ۱.۴ اینچی TFT مربعی برخوردار بوده که وضوح ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل دارد و از سیم کارت برای اتصال کامل ۴G پشتیبانی می‌کند. به لطف این دستگاه، کودکان می‌توانند دوربین داخلی را جهت تماس ویدیویی HD به کار گیرند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا