اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi K60E یک مدل بازطراحی شده از Xiaomi 12T

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد، گوشی Redmi K60E یک مدل بازطراحی شده از مدل‌های موجود شیائومی خواهد بود. این عضو سری Redmi K60 همزمان با سایر مدل‌ها معرفی خواهد شد.

به گزارش Xiaomiui، گوشی موردبحث احتمالا نسخه بازطراحی شده از گوشی‌های Xiaomi 12T یا Redmi K50S است. برای کسانی که مطلع نیستند، مدل آینده K60E می‌تواند همان K60 Extreme باشد. این گزارش افزود این مدل جانشین گوشی Redmi K40S است که تمام جزئیات آن از سورس کد MIUI کشف شد. این سورس کد همچنین شماره مدل «۲۲۱۲۷RK46C» دستگاه را فاش کرد و کاربر Skryzpek نیز آن را به اشتراک گذاشت.

گوشی Redmi K60E یک مدل ریبرند شده

طبق گفته Xiaomiui، گوشی Redmi K60E ممکن است یک نسخه بازطراحی شده از گوشی K50S هم باشد. شایان ذکر بوده، این تلفن هوشمند همچنین یک نسخه ریبرند شده از شیائومی ۱۲T هم است. غول فناوری چینی از زمانی که شیائومی ۱۲T را عرضه کرد، خبری از بازار جهانی نشد. این دستگاه دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 Ultra، صفحه نمایش FHD+ AMOLED و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات است.

به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که Redmi K60E برخی از مشخصات K50S را به کار گیرد. به عنوان مثال، این شرکت ممکن است Dimensity 8100 Ultra را به پردازنده Dimensity 8200 در Redmi K60E ارتقا دهد. گزارش اضافه کرد که شیائومی تنها گوشی هوشمند K60E را در بازار چین عرضه خواهد کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی چینی چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا