اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi Note 12 Turbo قوی ترین میان رده انتوتو شد

پس از رتبه بندی پرچمداران، AnTuTu فهرست ده گوشی برتر میان رده را منتشر کرده است. برای دومین ماه متوالی، گوشی Redmi Note 12 Turbo پیشتاز بوده، اما همچنان امتیاز آن کمتر از ۱ میلیون است.

طی یک رویداد رونمایی در اواخر ماه مارس، ردمی اعلام کرد که تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 به Redmi Note 12 Turbo اجازه می‌دهد تا بیش از یک میلیون امتیاز در AnTuTu کسب کند. در پایان ماه مارس، این گوشی هوشمند در صدر رتبه بندی قرار گرفت اما امتیاز ۹۶۶۲۲۰ را به دست آورد. یک ماه بعد، نتیجه بدتر شد و به ۹۶۵۵۸۹ رسید.

به جز ردمی نوت ۱۲ توربو، iQOO Neo 7 SE و Redmi K60E با تراشه Dimensity 8200 در میان ۳ گوشی برتر قرار گرفتند. Ace و اوپو reno 8 Pro+ 5G هم تا رتبه ششم را به خود اختصاص دادند.

گوشی Redmi Note 12 Turbo برترین میان رده چینی

سه مدل دیگر در رتبه بندی به تراشه Dimensity 8100 مجهز شدند که باید به realme GT Neo 3، Redmi Note 11T Pro و Redmi K50 اشاره کرد. اوپو K10 5G که دهمین گوشی بوده دارای پردازنده موبایل Dimensity 8000-MAX است.

در دیگر خبرها شیائومی نه تنها از تلویزیون TV ES Pro، بلکه از یک مدل بزرگ بزرگ دیگر، تحت برند Redmi، رونمایی کرد. دومین محصول جدید ردمی مکس نام داشته و از پنل ۹۰ اینچی بهره می‌برد.

این تلویزیون همانطور از نامش پیدا است، پنل ۹۰ اینچی مورب داشته و  برروی یک پنل IPS با نور پس زمینه LED قرار گرفت. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۴K ULTRA HD است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی دارد و شدت روشنایی ۷۰۰ نیتی ارائه می‌دهد.

به هر حال باید منتظر ماند این صدرنشینی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا