اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi Note 14 Pro سرعت شارژ ۹۰ واتی دارد

در اوایل این ماه، یک گوشی Redmi با شماره مدل ۲۴۰۹۴RAD4C توسط پلتفرم گواهی ۳C چین تایید شد. این گوشی که با یک شارژر ۴۵ واتی مشاهده شد، گمان می‌رود گوشی Redmi Note 14 5G باشد. این سری همچنین شامل دو گوشی دیگر با شماره مدل ۲۴۱۱۵RA8EC و ۲۴۰۹۴RA29C می‌شود. امروز، نوع ۲۴۱۱۵RA8EC تاییدیه‌ای را از مرجع ۳C در چین دریافت کرد. این گوشی می‌تواند یکی از اعضای سری ردمی نوت ۱۴ یعنی گوشی Redmi Note 14 Pro باشد.

یادآور می‌شویم که Redmi Note 13 Pro و Note 13 Pro+ سال گذشته دارای همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بودند. با این حال، مدل پرو دارای شارژ ۶۷ واتی بود، در حالی که پرو+ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. از سوی دیگر، Redmi Note 13 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. گواهی ۳C ردمی نوت ۱۴ نشان داد که می‌تواند از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی کند. به نظر می‌رسد که نوت ۱۴ پرو و ​​نوت ۱۴ پرو پلاس نیز ممکن است با قابلیت‌های شارژ سریع بهبود یافته عرضه شوند.

اسکرین شات گوشی ۲۴۱۱۵RA8EC ردمی را با شارژر سریع ۹۰ واتی با شماره مدل MDY-14-EC نشان می‌دهد. در حالی که وبلاگ نویسان فناوری چینی بر این باورند که ۲۴۱۱۵RA8EC ردمی نوت ۱۴ پرو است، هیچ وضوحی در مورد اینکه آیا نسخه پرو یا پرو + است وجود ندارد.

گوشی Redmi Note 14 Pro در نزدیکی

گوشی Redmi Note 14 Pro 5G سرعت شارژ 90 واتی دارد

انتظار می‌رود که Redmi Note 14 Pro دارای چیپست Snapdragon 7s Gen 3 باشد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که Note 14 Pro+ به تراشه Dimensity 7350 مجهز شود. انتظار داریم هر دو گوشی دارای صفحه نمایش اولد با وضوح ۱.۵K با لبه‌های خمیده و دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی باشند. اکنون که دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۴ گواهی ۳C را دریافت کرده‌اند، به نظر می‌رسد که در ماه سپتامبر در چین عرضه شود.

در دیگر خبرها بر اساس اطلاعات فاش شده از اسمارت پیکاچو، کاربر Weibo، سری شیائومی ۱۵ آینده می‌تواند شاهد ارتقاء قابل توجهی در فناوری اسکن اثر انگشت خود باشد. افشای اطلاعات نشان داده که هر سه مدل شیائومی ۱۵، ۱۵ پرو و ​​۱۵ اولترا ممکن است از اسکنرهای اثر انگشت اپتیکال موجود در صفحه نمایش قبلی صرف نظر کرده و از حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک استفاده کنند.

فناوری اثر انگشت اولتراسونیک در بازار گوشی‌های پرچمدار مورد توجه قرار گرفته و برندهایی مانند سامسونگ آن را در دستگاه‌های گران‌قیمت خود گنجانده‌اند. برخلاف اسکنرهای نوری که از نور برای خواندن اثر انگشت استفاده می‌کنند، حسگرهای اولتراسونیک از امواج صوتی برای ایجاد نقشه سه بعدی دقیق‌تر از اثر انگشت استفاده می‌کنند.

در حالی که سنسور دقت بهتر و سرعت باز کردن قفل سریع‌تری دارد، پیاده‌سازی آن نیز گران‌تر است. در حالی که به نظر می‌رسد اطلاعات فاش شده از اسمارت پیکاچو نشان می‌دهد که هر سه مدل شیائومی ۱۵ این ارتقا را دریافت خواهند کرد، مهم است که توجه داشته باشیم که این اطلاعات توسط خود شیائومی تایید نشد.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون گوشی Redmi Note 14 Pro باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا