اخبار تکنولوژی

گوشی Z7 Pro 5G آیکیو در نزدیکی رونمایی

iQOO در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند میان رده جدید یعنی گوشی Z7 Pro 5G در ۳۱ آگوست است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای برخی مشخصات هیجان‌انگیز از جمله صفحه نمایش خمیده و پشتیبانی از ۵G باشد. قبل از رونمایی رسمی، دستگاه به‌تازگی در بلوتوث SIG با شماره مدل I2301 ظاهر شد که عرضه آن را تأیید می‌کند.

این لیست همچنین وجود بلوتوث ۵.۳ را تأیید کرده که موجب اتصال سریع‌تر بی‌سیم خواهد شد. به ندرت اطلاعات دیگری در فهرست گواهینامه وجود دارد. این برند قبلاً طراحی گوشی هوشمند را از طریق تیزرها و تریلرهایی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. iQOO همچنین تاریخ عرضه رسمی خود را در ۳۱ آگوست از طریق چنین تیزر تایید کرد.

علاوه بر این، به لطف افشای اطلاعات و شایعات اخیر که قبلاً مشخصات گوشی هوشمند را به تفصیل بیان کرده است. طبق شایعات، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. در بخش دوربین، این گوشی میزبان یک ماژول دوربین دوگانه با یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت سلفی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

گوشی Z7 Pro 5G با مشخصات هیجان انگیز

علاوه بر این، پردازنده مدیاتک Dimensity 7200 همراه با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. انتظار داریم گوشی موردبحث باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی داشته باشد. این مدل از رابط کاربری Functouch OS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره خواهد برد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا آیکیو زیربرند ویوو محصول جدید را معرفی و عرضه کند. گوشی مورد اشاره میان رده قوی خواهد بود و می‌تواند برای گیمینگ و مالتی مدیا مناسب باشد. اطلاعات دیگری در دست نیست تا به آن اشاره کرد، بنابراین تنها باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

پیش بینی شده در تاریخ موعد این محصول آیکیو رسما معرفی شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا