اخبار

گوگل اسیستنت این بار در Waze

سخنگوی گوگل طی یک کنفرانس خبری، IO 2019 خبری را منتشر کرد که همگان را شگفت زده و مبهوت ساخت. با اضافه شدن گوگل اسیستنت ، کاربران می توانند براحتی در حین کار با سایر دستگاه‌ها، مسیر حرکتی خود را بیابند.

با اضافه این قابلیت به Waze کاربران می توانند در عین استفاده از سایر قابلیت ها، امکان مسیریابی نیز به امکانات گوشی افزوده می شود. اگرچه پیش از این گوگل مپس به مسیریابی کمک می کرده ولی بروزرسانی های لحظه ای Waze باعث شده تا کاربران بتوانند مسیرهای حرکتی خود را براحتی یافته و به مقصد برسند.

کاربران با گوگل اسیستنت که به Waze اضافه می شود می توانند در حین انجام سایرکارهای خود، مسیر حرکتی خود را نیز بیابند. کاربر به کمک دستیار صوتی که با Driving Mode ادغام می شود می تواند رانندگی لذت بخشی را تجربه کند. سخنگوی گوگل در زمینه اضافه شدن اسیستنت به ویز این چنین اظهار نظر کرده است: راننندگان با گوگل اسیستنت می توانند بدون نیاز به دست، رانندگی لذت بخشی داشته باشند. اضافه شدن گوگل اسیستنت به گوگل مپس به همراه با دستیار صوتی خبر خوبی است و راننده می تواند از هر دو به نحو احسن استفاده کند تا رانندگی لذت بخشی را تجربه کند.

البته شرکت گوگل هنوز مشخص نکرده که در چه تاریخی این قابلیت را به گوگل مپس اضافه خواهد کرد. ولی براساس شایعات و اخبار احتمالا طی چند هفته آینده این کار عملی خواهد شد. از همین الان می توان خوشحالی کاربران اپلیکیشن Waze را پیش بینی کرد که به امکانات و قابلیت های بسیاری دست خواهند یافت. این چنین قابلیتی به همه گوشی های سیستم اندروید اضافه شده است و می توان در آینده از این قابلیت در کلیه خودروهای هوشمند و خودران استفاده کرد.

رانندگی با این قابلیت لذت بخش شده و باعث تمرکز بیشتری رانندگان شده و درصد تصادفات نیز در حد چشمگیری کاهش می یابد. رانندگان می توانند با بیان کردن Let’s drive ماشین خود را به حرکت در بیاورند و در صورتی که راننده ای محلی را در گوگل اسیستنت جستجو می کند، نزدیک ترین مسیر به او نشان داده می شود تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد. البته شاید بین ویز و سایر اپلیکیشن ها تفاوت چندانی به چشم نخورد ولی در اپلیکیشن ویز از المان های کارتونی استفاده شده و طراحی مینیمال باعث شده تا جذاب تر به نظر برسد.

کاربر برای این که بتواند از اپلیکیشن ویز استفاده کند باید یک حساب کاربری را در ویز ایجاد کند و شما می توانید با شماره موبایل و حساب کاربری فسیبوک خودتان در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. در اپلیکیشن ویز؛ شما می توانید به کاربران مجاور خود دسترسی داشته باشید. ادغام گوگل مپس و ویز می تواند برای کاربر خبر خوبی باشد. شرکت گوگل در سال ۲۰۱۳ اپلیکیشن ویز را خریداری کرد و  کاربر می تواند با مسیرهای برنامه ریزی شده ، سریع تر به مقصد خود برسد.

بهرحال اضافه شدن گوگل اسیستننت به ویز خالی از لطف نیست و می تواند نحوه رانندگی و کار با موبایل را در شگفت انگیزی متحول کند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا