اخبار تکنولوژی

گوگل گوشی Pixel 9a را زودتر عرضه می کند

خانواده پیکسل ۹ در ماه آگوست، حدود دو ماه زودتر از رویدادهای قبلی گوگل در سال‌های گذشته، رونمایی شد. اما خانواده هنوز کامل نشده  و گوشی Pixel 9a باقی مانده تا به آنها بپیوندد. طبق شایعه‌ای جدید، این کار را زودتر از آنچه انتظار داشتید انجام خواهد داد.

چندین منبع گفته‌اند که Pixel 9a در اواسط ماه مارس برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. این تقریباً، دو ماه زودتر از سری قبلی بود که در حوالی Google I/O ماه می انجام شد. سپس گفته می‌شود که Pixel 9a قبل از پایان ماه مارس ارسال می‌شود و در فروشگاه در دسترس خواهد بود. همانطور که اخیرا فاش شد، در رنگ‌های چینی، ابسیدین، گل صد تومانی و زنبق عرضه خواهد شد.

همان منابع متعدد همچنین ادعا می‌کنند که گوگل برای همیشه چرخه انتشار یک سری را به این بازه زمانی جدید مارس تغییر خواهد داد. بنابراین تعجب نکنید اگر پیکسل ۱۰a در مارس ۲۰۲۶ عرضه شود. اما صبر کنید، این موضوع چیزهای بیشتری وجود دارد، زیرا حتی شایعه شده است که اندروید ۱۶ زودتر از حد معمول و در واقع قبل از پایان ژوئن وارد بازار می‌شود.

گوشی Pixel 9a زودتر از انتظار عرضه می شود

در دیگر خبرها گوگل در کنار عرضه سری پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو فولد و ایرفون TWS، از نسل سوم ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. پیکسل واچ ۳ به‌عنوان جانشین Pixel Watch 2 سال گذشته وارد بازار شد. آخرین پیشنهاد تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی خود با برخی ارتقاء تدریجی بدون تغییر باقی مانده است. همانطور که به طور گسترده شایعه شده بود، Pixel Watch 3 در یک گزینه سایز جدید برای کسانی که مچ بزرگ‌تری دارند عرضه می‌شود.

گوگل Pixel Watch 3 همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده، یعنی صفحه مدور با تاج چرخشی در سمت راست. با این حال، اکنون در سایزهای صفحه ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه می‌شود. این آن را برای افرادی با سایزهای مختلف مچ و کسانی که به دلیل مدل کوچک‌تر ۴۱ میلیمتری مجبور به خرید زودتر از موعد شده بودند، گزینه‌ای همه کاره است.

Watch 3 اکنون حاشیه‌های باریک‌تری را در اطراف نمایشگرهای AMOLED در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری ارائه می‌دهد. هر دو دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برای دید در فضای باز هستند و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای یک تجربه کلی روان وجود دارد که ارتقای قابل توجهی نسبت به پیشنهادات سال گذشته است.

در بخش سلامت محور، Watch 3 دارای یک ویژگی حیاتی است که می‌تواند از دست دادن نبض را تشخیص دهد و به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس بگیرد. این به طور بالقوه زندگی را نجات می‌دهد. با کمک سنسورها، هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پردازش سیگنال کار می‌کند. ساعت هوشمند ضربان قلب و سنسور SpO2 را به همراه ردیاب خواب و استرس حفظ می‌کند. این دستگاه قادر به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی و ارائه هشدارهای ضربان قلب نامنظم است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا گوگل گوشی Pixel 9a را رونمایی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا