اخبار

یاهو مسنجر به کار خود پایان می‌دهد

یاهو مسنجر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پیام رسان‌ها اعلام کرده است که به زودی به کار خود خاتمه خواهد داد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی یاهو (Yahoo) امروز اعلام کرده که قصد دارد سرویس یاهو مسنجر را در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر) از دسترس خارج کند. کاربرانی که همچنان از این سرویس استفاده می‌کنند، بنابر پیشنهاد یاهو بهتر است که به سراغ اپلیکیشن Squirrel بروند.

مطالب مرتبط:

البته باید توجه داشت که Squirrel فعلا به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند و تنها از طریق دعوتنامه می‌توان به آن دسترسی داشت. کاربران می‌توانند نسبت به درخواست دعوتنامه از طریق لینک زیر اقدام کنند.

وب سایت اپلیکیشن Squirrel

یاهو به کاربران خود این امکان را فراهم کرده که چت‌های خود را در طول ۶ ماه آینده دانلود کنند. البته برای انجام این کار باید درخواستی را در یاهو ثبت کرد. بعد از ثبت این درخواست، چت‌های کاربر از طریق ایمیل به وی ارسال خواهد شد. اگر اطلاعاتی روی حساب کاربری خود در یاهو مسنجر دارید، بهتر است که هر چه زودتر نسبت به دریافت کپی از آن‌ها اقدام کنید. زیرا این اپلیکیشن از تاریخ ۲۶ تیر ماه دیگر کار نخواهد کرد. از طریق لینک زیر می‌توان نسبت به ثبت درخواست در یاهو مسنجر اقدام کرد:

لینک ثبت درخواست دریافت چت‌ها به صورت ایمیل

یاهو مسنجر
البته یاهو مسنجر اولین پیام رسانی نیست که از ارائه سرویس کناره گیری می‌کند و چندی پیش شاهد پایان خدمت رسانی اپلیکیشن AOL بودیم. اما یاهو مسنجر یکی از معدود اپلیکیشن‌های قدیمی بود که تاکنون دوام آورده است. یاهو در خصوص پایان فعالیت مسنجر خود می‌گوید:

ما می‌دانیم که برخی از کاربران ما از زمان شروع به کار این سرویس تاکنون از یاهو مسنجر به عنوان پیام رسان نخست خود استفاده کرده‌اند. از آنجایی که دنیای ارتباطات به صورت پیوسته در حال تغییر است، ما نیز در تلاش هستیم تا تمرکز خود را روی تولید و معرفی ابزار‌های ارتباطی جدید و هیجان انگیز قرار دهیم تا بتوانیم هر چه بهتر نیاز‌های کاربران را پوشش دهیم.

Yahoo Messenger یکی از پیام‌رسان‌هایی است که بسیاری از افراد از آن استفاده کرده‌اند و با آن خاطره دارند. پایان سرویس‌دهی این پیام‌رسان خبری است که می‌تواند برخی از این خاطرات زنده کند. شما چه خاطرات خوب و بدی از این پیام رسان دارید؟ آن‌ها را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا