اخبار

یکی از چند کارخانه سرفیس تعطیل شد

مایکروسافت اعلام کرد که یکی از کارخانه های سرفیس هاب را به دلیل یک سری تعدیل نیرو تعطیل کرده است.
این مسئله به این معنی است که با وجود تعلیلی این کارخانه، مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن سرفیس هاب ندارد؛ محصولی که از زمان ورود به بازار موفقیت بسیار خوبی کسب کرده است.
نصف کارکنان این شرکت اخراج و نصف باقی مانده دیگر نیز تا ۴ ماه آینده از شرکت خارج خواهند شد. این کارخانه‌ی تولیدی سابقا تحت مالکیت کمپانی پرسپتیو پیکسل بود؛ شرکتی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ آن را تصاحب کرد و فناوری‌های آن در خدمت ساخت surface hub قرار گرفت.
این تعطیلی یکی از بزرگترین تصمیم هایی بود که مایکروسافت در طول چند سال اخیر گرفته است.این شرکت در ادامه گفت: ما در حال ترکیب کردن کارخانه‌های ساخت سرفیس هستیم و این مسئله منجر به تعطیلی کارخانه و دفتر ویلسون‌ویل شد. ما به خط تولید سرفیس هاب متعهد باقی خواهیم ماند و به توسعه‌ی این محصول در ردموند چشم خواهیم دوخت.
این موج تعدیل مایکروسافت روی ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت تاثیر خواهد گذاشت اما هنوز مشخص نیست که این خبر با تعطیلی کارخانه‌ی ویلسون‌ویل مرتبط باشد یا نه.
به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال توسعه نسل دوم سرفیس هاب است. ولی جزئیات مربوط به آن در حال حاضر بسیار اندک است. اما رونمایی از سرفیس هاب ظاهرا در پاییز سال جاری اتفاق خواهد افتاد؛ زمانی که احتمالا نسل جدید سرفیس‌بوک نیز معرفی خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا