اخبار تکنولوژی

گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس تاییدیه جدید گرفت

ASUS آماده می‌شود تا گوشی Zenfone 11 Ultra را در ۱۴ مارس به دنیا معرفی کند. قبل از رونمایی، برخی از جزئیات پیرامون این گوشی در گواهی کنسرسیوم شارژ بی سیم منتشر شده است.

این دستگاه دارای گواهی با شماره مدل AI2401_H رویت شد. این گواهی همچنین طراحی جلوی گوشی هوشمند را نشان داده که شامل دوربین سلفی در وسط نمایشگر، صفحه نمایش تخت و حاشیه‌های کوچک است. دکمه‌های پاور و ولوم معمولی در سمت راست قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد شارژ بی‌سیم نیز در آن گنجانده شده است، با این گواهی که حداقل از شارژ بی‌سیم ۱۲ واتی پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که Zenfone 11 Ultra مانند دیگر مدل‌های اخیر ایسوس شارژ بی سیم ۱۵ واتی ارائه دهد. این گواهی همچنین نشان داده که Zenfone 11 Ultra با قابلیت شارژ سریع سیمی ۶۵ واتی عرضه خواهد شد.

گوشی Zenfone 11 Ultra در نزدیکی

Zenfone 11 Ultra در ماه گذشته به طور گسترده فاش شده است. طبق اطلاعات بدست آمده، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی FHD+ 144 هرتز LTPO AMOLED خواهد بود. این گوشی از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برد.

گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب خواهد بود که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در بخش بیومتریک، دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. در نهایت، این گوشی هوشمند دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود و از استانداردهای شارژ بی سیم ۶۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها ایسوس مانیتور ROG Swift  PG32UCDM را سال گذشته در ماه آگوست معرفی و عرضه کرد. این مانیتور اکنون برای پیش خرید در بریتانیا و ایالات متحده آماده است.

خرده فروش بریتانیایی Scan نشان داده که انتظار می‌رود موجودی این مانیتور در ۱۹ مارس پر شود.   ROG PG32UCDM دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده ۳۱.۵ اینچی با رزولوشن ۴K و نرخ نوسازی فوق العاده سریع ۲۴۰ هرتز است. این مانیتور از نسل سوم پنل QD-OLED سامسونگ استفاده می‌کند که رنگ‌های زنده، مشکی عمیق و کنتراست استثنایی را ارائه می‌کند.

رزولوشن ۴K (3840 x 2160) تصاویری واضح و دقیق را تضمین می‌کند، در حالی که نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز حرکتی نرم و لطیف را رقم زده و حتی در بازی‌های سریع، لگ تصویر را از بین می‌برد. حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت HDR محتوای خیره کننده با هایلایت‌ها و سایه‌های واقعی را ارائه می‌دهد، در حالی که زمان پاسخگویی GtGتنها ۰.۰۳ میلی ثانیه بوده و تاری حرکت و شبح را برای تجربه‌ای واقعاً پاسخگو به حداقل می‌رساند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا