اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو V30 با پردازنده جدید کوالکام همراه است

ماه گذشته، کوالکام چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را معرفی کرد و در حال حاضر سری ۱۴ شیائومی و سری ۱۲ iQOO دارای تراشه جدید در چین به صورت رسمی معرفی شدند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که سازنده تراشه مستقر در ایالات متحده در حال آماده شدن برای عرضه دو چیپست سری ۷ اسنپدراگون است. یکی از آنها، که گمان می‌رود نسل بعدی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ باشد، قرار است اواخر این ماه یا اوایل دسامبر معرفی شود. اکنون، گوشی ویوو V30 ادعایی با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ معرفی نشده در Geekbench رویت شده است.

گزارش قبلی نشان داد که Vivo روی Vivo V30 و Vivo 30 Pro با شماره مدل‌های مربوطه مانند V2318 و V2319 کار می‌کند. اکنون، Vivo V30 ادعایی در پایگاه داده تست Vulkan Geekbench ظاهر شده که عملکرد GPU را اندازه‌گیری می‌کند. طبق فهرست پایگاه داده IMEI، همانطور که مشاهده می‌شود این دستگاه در تست Vulkan امتیاز ۴۱۶۷ را کسب کرده است.

لیست بنچمارک نشان می‌دهد که از تراشه Qualcomm استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد که دستگاه دارای چیپست آتی اسنپدراگون ۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ باشد. به طور خاص در مورد تراشه صحبت می‌کنیم، لیست نشان می‌دهد که SD7G3 از تراشه‌ای با کیفیت بالا تشکیل شده است. هسته عملکردی با فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز، سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز. علاوه بر این، به پردازنده گرافیکی Adreno 720 مجهز شد.

گوشی ویوو V30 در نزدیکی

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی عرضه سری ویوو V30 وجود ندارد، انتظار می‌رود ویوو گوشی‌های هوشمند Vivo S18 و Vivo S18 Pro را در چین عرضه کند. احتمالا S18 و S18 Pro به ترتیب دارای چیپست Snapdragon 7 Gen 3 و Dimensity 9200 Plus خواهند بود.

پیش بینی شده که Vivo V30 می‌تواند یک نسخه بهینه‌سازی شده از S18 باشد، در حالی که V30 Pro می‌تواند نسخه تغییر نام تجاری باشد. به احتمال زیاد، سری Vivo V30 ممکن است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در برخی از بازارهای جهانی از جمله هند رونمایی شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو محصولات موردبحث را معرفی و عرضه کند.

این شرکت هر سال نسل جدید گوشی‌های خود را با طراحی و مشخصات قابل توجه ارائه می‌دهد. بنابراین انتظار از گوشی‌های مورد اشاره بیراهه نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا