اخبار

ساعت‌های هوشمند در آستانه تحولی بزرگ

ساعت‌های هوشمند در آستانه تحولی بزرگ

ساعت‌های هوشمند

اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت تولید کننده مچ‌بندهای هوشمند فیت‌بیت قصد دارد تا کمپانی پبل که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند است را خریداری کند.

فیت‌بیت به‌عنوان رهبر و پیشروی بازار فعلی مچ‌بندهای هوشمند مطرح است و به‌خوبی بر این بازار تسلط دارد. از سوی دیگر شرکت پبل یک کمپانی بسیار نیرومند در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند به‌حساب می‌آید که البته در طول چند ماه اخیر با مشکلاتی روبرو بوده است. حال به نظر می‌رسد که این دو شرکت قرار است تا شاهد همکاری جدیدی با یکدیگر باشند.

بر اساس اطلاعات جدید قرار است تا شرکت فیت‌بیت به سراغ خرید شرکت پبل برود تا بتواند هم مشکلات این شرکت را پایان داده و هم این‌که پایگاه جدیدی برای فیت‌بیت در بازار فناوری ایجاد نماید. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که با توجه به دانش بالا و تجربه مطلوب فیت‌بیت و پیش‌زمینه بسیار عالی پبل در بازار ساعت‌های هوشمند می‌توان انتظار داشت که این خرید به یک جهش چشمگیر در بازار ساعت‌های هوشمند منتهی شود.

جالب است بدانید که پبل در سال ۲۰۱۵ میلادی به یک شرکت بسیار محبوب توانسته بود تا بیش از ۲۰ میلیون دلار سرمایه خارجی برای تولید ساعت‌های هوشمند خود جذب کند ولی با توجه به وضعیت کلی بازار ساعت‌های هوشمند، حتی این شرکت محبوب نیز با مشکلاتی روبرو شده است.

پبل با مشکلات بسیار بزرگی دست‌به‌گریبان است و به حتی در طول چند ماه گذشته مجبور به اخراج ۲۵ درصد از کارمندان خود شده است. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که خرید این شرکت توسط فیت‌بیت می‌تواند برای هر دو طرف بسیار سودمند باشد و به پیشرفت هر دو طرف معامله منتهی گردند. با تمامی این تفاسیر مسئولان این دو شرکت هنوز هیچ توافقی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا