اخبار

سامسونگ گوشی های گلکسی A3 ،گلکسی A5 و گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ را عرضه کرد

سامسونگ سال نو میلادی را با عرضه سه گوشی پر طرفدار سری ۲۰۱۷ خود به طور رسمی شروع کرد.گوشی های گلکسی A3 ،گلکسی A5 و  گلکسی A7 سری ۲۰۱۷ در مالزی رونمایی می شوند اما وبسایت این غول کره ای این گوشی ها را امروز معرفی کرد.
هر سه گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار هستند و دارای سیستم تشخیص اثر انگشت.اندروید ۶ مارشمالو دارند و از LTE پشتیبانی میکنند.بدنه های فلزی آن ها فقط ۷٫۹ میلیمتر ضخامت دارد و هر سه از یو اس بی تایپ-سی استفاده میکنند.
گلکسی A7
این گوشی صفحه نمایش ۵٫۷ دارد که FullHD Super AMOLED است.پردازنده آن ۸ هسته ای ۱و۹ گیگاهرتزی و ۳ گیگابات رم است.دوربین اول و دوم آن هر دو ۱۶ مگاپیکسل می باشند.حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد.باتری آن نیز ۳۶۰۰ میلی آمپر و از سیستم شارژ سریع استفاده میکند.
گلکسی A5
این گوشی صفحه نمایش ۵٫۲ دارد که  Super AMOLED است.پردازنده آن ۸ هسته ای ۱و۹ گیگاهرتزی و ۳ گیگابات رم است.دوربین اول و دوم آن هر دو ۱۶ مگاپیکسل می باشند.حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد.باتری آن نیز ۳۶۰۰ میلی آمپر و از سیستم شارژ سریع استفاده میکند.
گلکسی A3
گلکسی A3 صفحه نمایش ۴٫۷ دارد که  Super AMOLED است.پردازنده آن ۸ هسته ای ۱و۶ گیگاهرتزی و ۲ گیگابات رم است.دوربین اول آن ۱۳ مگاپیکسل و دوم آن ۸مگاپیکسل می باشند.حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد.باتری آن نیز ۲۳۵۰ میلی آمپر و از سیستم شارژ سریع استفاده میکند.
گلکسی A3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا