اخبار

آغاز همکاری ویژه ورتو و TCL

آغاز همکاری ویژه ورتو و TCL

همکاری ورتو و TCL

کمپانی بریتانیایی تولیدکننده تلفن‌های همراه لوکس ورتو که به ساخت تلفن‌های همراه بسیار گران‌قیمت و ویژه مشهور است به‌تازگی قراردادی ۴۰ میلیون دلاری را با کمپانی تولیدکننده دستگاه‌های بلک‌بری با نام TCL به امضا رسانده است تا فرایند کاری خود را متحول سازد.

هدف کمپانی ورتو از عقد این قرارداد استفاده از فناوری‌های خلاقانه و پیشرفته TCL در خط تولید جدید تلفن همراه هوشمند خود است. این کمپانی توانسته است به کمک یک کارآفرین به نام هاکان اوزان در نیمه نخست ماه مارس به میزان ۵۰ میلیون دلار سود به دست آورده است که بخشی از آن به این قرارداد ۴۰ میلیون دلاری با TCL اختصاص داده شده است. باید در نظر داشت که لوکس بودن و ظاهر بسیار جذاب و البته گران‌قیمت تلفن‌های همراه ورتو باید در باطن نیز فناوری و سخت‌افزار خوبی برای عرضه داشته باشند.

اوزان در این رابطه اعلام کرده است که این قرارداد آخرین قرارداد این کمپانی با شرکت‌های دیگر نخواهد بود و ورتو در آینده قراردادهای بیشتری را در این زمینه به امضا خواهد رساند. او افزود: «کمپانی TCL شریک ارزشمند ورتو است و ما امیدواریم که این مار بتواند شروع یک فصل جدید در ارتباطات ما باشد.»

البته لازم به ذکر است که کمپانی TCL نیز از این قرارداد بسیار خوشنود است. آلن لوجونه به‌عنوان معاون ارشد این کمپانی در این باره اظهار داشت که: «ترکیب فناوری‌های پیشرفته تلفن‌های همراه هوشمند ما با تعهد فوق‌العاده ورتو بر روی طراحی و عملکرد به ساخت تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مشتریان محترم این کمپانی خواهد انجامید.»

انتظار می‌رود که ثمره این قرارداد به‌عنوان تلفن‌های همراه جدیدی در انگلیس، فرانسه، چین، آسیا، روسیه، اروپای غربی و خاورمیانه دیده شود. بااین‌وجود هنوز زمان‌بندی این پروژه به‌صورت دقیق مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه این فناوری در فازهای نخست آن باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا