اخبار تکنولوژی

گلکسی Xcover 7 سامسونگ قوی تر از همیشه

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه‌های آینده گوشی هوشمند گلکسی XCover 7 را معرفی کند. طراحی ناهموار این گوشی هوشمند به تازگی از طریق افشا اینترنتی رندرهای رسمی منتشر شده است.

اکنون شماره مدل SM-G556B گوشی گلکسی XCover 7 در پایگاه داده Geekbench لیست شده است. طبق لیست Geekbench، این گوشی هوشمند امتیاز تک هسته‌ای ۶۶۳ و امتیاز چند هسته‌ای ۱۸۶۷ را دریافت کرد. همچنین نشان می‌دهد که دستگاه احتمالا مدیاتک Helio G99 دارای پردازنده گرافیکی و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 با حداکثر فرکانس خواهد بود. علاوه بر این گوشی هوشمند به اندروید ۱۴ و ۶ گیگابایت رم مجهز است.

بر اساس تصاویر فاش شده، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی XCover 7 بعدی دارای طراحی جان سخت و بادوام باشد، شبیه به گوشی‌های قبلی سری XCover. احتمالاً به دلیل ساختار قوی و گوشه‌های برجسته برای جذب ضربه، به اندازه کافی در برابر سقوط مقاوم است تا استانداردهای MIL-STD-810H را برآورده کند. همچنین باید استاندارد ضدآب IP68 در برابر آب و گرد و غبار داشته باشد.

به طور طبیعی، پنل نمایشگر Galaxy XCover 7 دارای حاشیه‌های قابل توجهی برای یک گوشی هوشمند سخت است. دوربین سلفی احتمالا در داخل یک بریدگی قرار خواهد گرفت که شبیه ناچ است. به نظر می‌رسد گلکسی XCover 7 دارای یک دوربین عقبی تک لنز است که توسط یک حلقه برجسته قرمز احاطه شده است. پیکربندی دوربین دوگانه عقب در XCover 6 Pro، نسخه قبلی گوشی هوشمند سری XCover موجود است.

گلکسی Xcover 7 مقاوم تر از همیشه

منابع اخیر ادعا می کنند که صفحه عقب Galaxy XCover 7 قابل جدا شدن است و دارای الگوی شیاردار خواهد بود. این نشان می‌دهد که یک باتری جداشدنی بخشی از گلکسی XCover 7 خواهد بود. با این حال، در این گزارش اطلاعاتی در مورد عمر باتری و سرعت شارژ گوشی حذف شده است. در نتیجه، نسخه مقاوم گلکسی A55 5G گلکسی XCover 7 نامیده می‌شود. پیش‌بینی شده قیمت این گوشی کمتر از Galaxy XCover 6 Pro یعنی ۵۹۹ دلاری باشد.

سامسونگ در تلاش بوده مدل‌های متنوعی را در سبد محصول خود جای دهد. مدل‌هایی که برای اقشار مختلفی تدارک دیده شده و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برند کره‌ای هر سال نسل جدید میان رده‌ها و پرچمدارها را معرفی و عرضه خواهد کرد. احتمالا بزودی شاهد معرفی این مدل مقاوم خواهیم بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا