اخبار

عدم تجهیز گلکسی نوت ۹ به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

آن طور که تا به اینجا شنیده بودیم. گلکسی نوت ۹ به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شد. اما طبق خبر های جدید، نشانی از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در این گوشی نخواهد بود.
گلکسی نوت ۹ پرچمدار بعدی سامسوگ در سال ۲۰۱۸ است. شایعات زیادی پیرامونی این گوشی به گوش می رسید که یکی از آن ها مجهز شدن آن به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بود. اما به تازگی مشخص شده که چنین مساله ای به وقوع نخواهد پیوست و گلکسی نوت ۹ فاقد اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.
البته شواهدی وجود داشت که نشان می داد بر اساس پتنت جدید سامسونگ، گوشی جدید گلکسی نوت ۹ به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. اما این مساله تایید نشده بود.

مطالب مرتبط:

با این حال اولین گوشی که به سنسور مورد نظر مجهز خواهد شد، گلکسی اس ۱۰ است. این درحالیست که گلکسی نوت جدید در ماه آگوست (بین مرداد و شهریور ماه) معرفی خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ در ابتدا قصد داشته است این تکنولوژی را در گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ به کار ببرد، اما ذهنیت خود را تغییر داده است.
گرچه توسعه آن کامل شده است، اما باید دقت تکنولوژی بهبود پیدا کرده و هزینه‌های تولید آن نیز کاهش یابد. برخلاف هواوی و ویوو که گوشی هایی با اسکنر اثر انگشت درون صفحه توسعه پیدا کرده توسط شرکت سینپتیکس را عرضه کرده‌اند، سامسونگ رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و قصد دارد یک سنسور اثر انگشت جدیدتر مبتنی بر تکنولوژی اولتراسونیک با دقت بیشتر،‌ اما هزینه‌ی تولید بیشتر را بر روی گوشی های جدید خود مورد استفاده قرار دهد.
از دلایل اینکه سامسونگ در اجرای فناوری اسکنر اثر انگشتن درون صفحه جدید خود تاخیر انداخته، این است که غول کره‌ای می‌خواهد از آن در دیگر محصولات خود نیز به جز گوشی های هوشمند استفاده کند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا