اخبار تکنولوژی

لنوو از لپ تاپ Yoga Book 9 با دو نمایشگر رونمایی کرد

لنوو به تازگی مدل جدید لپ تاپ Yoga Book 9 را معرفی و در بازار عرضه کرده است. این جدیدترین نوت بوک قابل تبدیل برند است که حتی از طراحی نمایشگر دوگانه نیز بهره می‌برد.

نمایشگر دوگانه بدون شک ویژگی برجسته آن است. Yoga Book 9 13IMU9 جدید لنوو دارای دو نمایشگر OLED بوده که سایز هر دو ۱۳.۳ اینچ است. آنها از نظر مشخصات دیگر نیز یکسان هستند و وضوح ۲.۸K، شدت روشنایی۴۰۰ نیت، نرخ تجدید ۶۰ هرتز و طیف رنگی ۱۰۰ درصد DCI P3 را ارائه می‌دهند. همچنین دارای Eyesafe Certified 2.0، Dolby Vision، VESA DisplayHDR True Black 500 بوده و از قابلیت لمسی پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ Yoga Book 9 13IMU9 جدید در بخش سخت افزاری مجهز به پردازنده اینتل Core Ultra 7 155U است که با گرافیک یکپارچه اینتل همراه شد. لپ‌تاپ جدید قابل تبدیل بر روی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود و تا ۱ ترابایت حافظه PCIe NVMe SSD و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 (لحیم‌شده) را در خود جای داده است. این نوت بوک با یک قلم دیجیتال لنوو ۳ و همچنین کیبورد بلوتوث Yoga Book 9 KB عرضه می‌شود.

لپ تاپ Yoga Book 9 جذاب از راه رسید

یک سیستم چهار بلندگو نیز در این مدل یافت می‌شود که از دو ووفر ۲ واتی و دو توییتر ۲ واتی تشکیل شده است. این‌ها با پشتیبانی از Dolby Atmos، تقویت کننده هوشمند (AMP) و صدا توسط Bowers & Wilkins ارائه می‌شوند. در قسمت جلو نیز یک آرایه میکروفون دوگانه و یک وب‌کم ۵ مگاپیکسلی که با سنسور IR همراه شده است، وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می توان به پشتیبانی از WiFi 6E، بلوتوث ۵.۳، ۳ برابر پورت USB Type C (Thunderbolt 4، USB4 با USB PD 3.0 و DisplayPort 2.1) و بیش از ۹ ساعت عمر باتری اشاره کرد. یک باتری بزرگ ۸۰ وات ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ ۶۵ واتی USB نوع C پشتیبانی می‌کند.

لنوو محصول جدید خود را در بازار چین، اروپا و امریکا عرضه می‌کند. قیمت آن اعلام نشد و انتظار رفته بزودی جزئیات تکمیلی دردسترس قرار گیرد. این برند همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با گجت و دستگاه‌های متنوع همراه سازد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت لنوو نیز مراجعه کرد تا اطلاعات تکمیلی پیرامون این مدل را بدست آورد.

انتظار رفته بزودی مدل‌های جدید و بیشتری معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا