اخبار تکنولوژی

طراحی جدید هدفون Galaxy Buds 3 تایید شد

هدفون‌های بی سیم سامسونگ به لطف کیس جمع و جور و طراحی بدون پایه، هویتی متمایز دارند. با این حال، این در حال تغییر است، زیرا سری هدفون Galaxy Buds 3 ماه آینده با یک طراحی مجدد بزرگ عرضه می‌شود. یک گزارش دیگر این تغییر در طراحی را تایید کرده است.

گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو در مقایسه با نسل فعلی گلکسی بادز طراحی کاملا جدیدی خواهند داشت. آنها ساقه‌ای شبیه به ایرپادهای اپل و تعداد بی‌شماری هدفون بی سیم دیگر در بازار خواهند داشت. هدفون آینده سامسونگ همچنین دارای ژست حرکتی هستند که راه‌های بیشتری را برای کنترل پخش موسیقی و سایر اقدامات ارائه می‌دهند.

طراحی جدید و ژست‌های حرکتی در سورس کد سامسونگ ممبرز توسط Assemble Debug (با مشارکت Android Authority) کشف شد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تصاویر موجود در سورس کد سامسونگ ممبرز (نسخه ۵.۰.۰۰.۱۱) نشان می‌دهد که Galaxy Buds 3 Pro دارای یک پایه و یک خط مشخص است.

هدفون Galaxy Buds 3 از راه می رسد

از آنجایی که تصاویر در رنگ‌های سیاه و سفید یافت می‌شوند، Galaxy Buds 3 Pro احتمالاً در این رنگ‌ها عرضه خواهد شد. هدفون Galaxy Buds 3 می‌تواند طراحی مشابهی داشته باشد، البته بدون بلک لایت.  افشای اطلاعات قبلی نشان داد که Galaxy Buds 3 Pro دارای تنظیمات صوتی دوگانه، انتقال صوتی ۲۴ بیتی ۹۶ کیلوهرتز، Adaptive ANC، Adaptive EQ، Ambient Mode و استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. طبق گزارش‌ها، آنها با یک بار شارژ تا ۳۰ ساعت دوام خواهند داشت.

طبق گزارش‌ها، Galaxy Buds 3 دارای تنظیمات صوتی تک درایو خواهد بود که در مقایسه با Galaxy Buds 2 کاهش یافته است. فاقد EQ تطبیقی ​​است اما دارای استاندارد ANC و IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و آنها احتمالا با ادعای عمر باتری ۲۴ ساعته سامسونگ عرضه خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا