اخبار تکنولوژی

کوچکترین گوشی ۵G جهان از راه رسید

شرکت Unihertz، برندی که به خاطر گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شود، اخیراً Jelly Max را معرفی کرده که به ادعای آنها کوچک‌ترین گوشی ۵G در بازار خواهد بود. دو هفته پس از اعلام اولیه، این شرکت اکنون مشخصات بیشتری را برای این دستگاه مورد انتظار اعلام کرده است.

Jelly Max پردازنده‌های ضعیفی که اغلب در گوشی‌های کوچک یافت می‌شوند را کنار گذاشت. در مقابل، دارای تراشه مدیاتک Dimensity 7300 با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. در مقایسه با نسل قبلی خود Jelly Star، برند Unihertz نوید ارتقای عملکرد قابل توجهی را می دهد: ۵۴درصد CPU سریع‌تر، ۸۷درصد گرافیک فشرده‌تر، ۳۶درصد حافظه سریع‌تر، و ۳۰درصد بهبود در بهره‎‌وری انرژی.

در حالی که جزئیات در مورد سایز دقیق صفحه نمایش هنوز در دست نیست، Unihertz به ما اطمینان می‌دهد که Jelly Max عمر باتری را به خطر نمی‌اندازد. این گوشی باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که برای چنین دستگاه جمع و جور به طرز شگفت انگیزی بزرگ است. این قابلیت با شارژ سریع ۶۶ واتی تکمیل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که تنها در ۲۰ دقیقه ۹۰ درصد گوشی را افزایش دهید.

کوچکترین گوشی ۵G جهان از راه رسید

در حالی که ابعاد دقیق آن مشخص نیست، مقایسه با صفحه کلید استاندارد نشان داده شده در تیزر نشان می‌دهد سایزی شبیه به آیفون ۱۳ مینی است. این یک جهش قابل توجه از صفحه نمایش کوچک ۳ اینچی Jelly Star خواهد بود و Jelly Max را به گزینه‌ای کاربردی‌تر برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

جزئیات در مورد تاریخ عرضه و قیمت کمیاب است، اما Unihertz تأیید کرده که یک کمپین Kickstarter در نزدیکی است. این استراتژی تامین مالی جمعی با رویکرد معمول آنها مطابقت دارد و به آنها اجازه می‌دهد قبل از رونمایی در مقیاس کامل، علاقه بازار را بسنجند. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که Unihertz ممکن بوده روی گوشی دیگری با صفحه کلید فیزیکی کار کند، طرفداران هیجان انگیزی که آرزوی بازگشت به تجربه تایپ لمسی را دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا