اخبار تکنولوژی

گوگل پیکسل واچ ۳ تاییدیه دیگری گرفت

گوگل پیکسل واچ ۳ با جزئیات جدیدی در حال شکل‌گیری است. پس از افشا قیمت اروپا در هفته گذشته، اکنون در وب سایت صدور گواهی IMDA سنگاپور و پایگاه داده گواهی FCC رویت شده است.

گواهی IMDA افزودن فناوری فوق‌باند (UWB) به Pixel Watch 3 آینده را تأیید می‌کند. فناوری UWB در ساعت‌های هوشمند ناوبری بهبودیافته و اتصال بهتری را ارائه می‌دهد.

مدل‌های متعددی با گزینه‌های اتصال متفاوت در حال توسعه هستند. مدل تلفن همراه که با شماره مدل GBDU9 مشخص شده است، از UWB، Wi-Fi 6 و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سه مدل دیگر GG3HH، GRY0E و GGE4J در پرونده‌های FCC مشاهده شده‌اند. در حالی که GBDU9 و GRY0E اتصال LTE را ارائه می‌دهند، GG3HH و GGE4J به Wi-Fi و بلوتوث محدود می‌شوند.

افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که گوگل پیکسل واچ ۳ در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت اروپایی این ساعت‌های هوشمند قبلاً فاش شده و نشان می‌دهد که از ۳۹۹ یورو شروع و تا ۵۴۹ یورو افزایش دارد.

در اخبار دیگر، موتورولا Edge 50 در تاریخ ۱ آگوست در هند عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش OLED خمیده ۶.۶۷ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ نسخه شتاب دهنده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی سیم ۱۵ واتی است. با اجرای اندروید ۱۴، سه سال ارتقاء سیستم عامل و چهار سال وصله امنیتی ارائه می‌دهد. سیستم دوربین شامل حسگرهای اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و ۳۲ مگاپیکسلی سلفی می‌شود. این دستگاه دارای دوام MIL-810H و مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار است.

گوگل پیکسل واچ ۳ در نزدیکی

در دیگر خبرها بسیاری از افراد با علاقه به اندروید Lollipop (نسخه ۵.۰) آن را در نوامبر ۲۰۱۴ به یاد می‌آورند. این برنامه یک‌سری ویژگی‌های جدید جالب را به ارمغان می‌آورد و به سرعت مورد علاقه بسیاری از کاربران اندروید شد. اما پس از ده سال فعالیت، گوگل اعلام کرد که با پشتیبانی رسمی از Lollipop خداحافظی می‌کند.

این تصمیم منعکس کننده دنیای همیشه در حال تغییر فناوری است. با توجه به اینکه کمتر از ۱درصد از دستگاه‌های اندروید فعال هنوز از آب نبات چوبی استفاده می‌کنند، گوگل دیگر بروزرسانی خدمات Google Play را در این دستگاه‌ها ارائه نخواهد کرد. درک تفاوت بین به‌روزرسانی‌های Google Play Services و به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم است.

به‌روزرسانی‌های خدمات Play ویژگی‌های جدید، آپدیت‌های امنیتی را در فروشگاه Play و سازگاری با آخرین برنامه‌ها به ارمغان می‌آورند. بدون این به‌روزرسانی‌ها، دستگاه‌های اندروید Lollipop ممکن است در اجرای برخی از برنامه‌های جدیدتر در آینده با مشکل مواجه شوند. به‌روزرسانی‌های امنیتی لالی‌پاپ پیشتر در مارس ۲۰۱۸ متوقف شده بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا