اخبار تکنولوژی

صفحه پشتیبانی گوشی Galaxy S24 FE لو رفت

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره آن مطرح شد که امتیازات ادعایی آن به صورت آنلاین منتشر شده است. شایعات همچنین حول جزئیات مختلف گوشی هوشمند از جمله طراحی، مشخصات مورد انتظار و رنگ‌بندی آن به گوش می‌رسد.

اکنون، یک صفحه پشتیبانی در وب‌سایت سامسونگ فرانسه با شماره مدل ادعایی این گوشی به صورت آنلاین مشاهده شده که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. قابل ذکر است که سامسونگ مدل فعلی Fan Edition، گلکسی S23 FE را در اکتبر ۲۰۲۳ عرضه کرد.

صفحه پشتیبانی فرضی برای سامسونگ گلکسی اس ۲۴FE دارای شماره مدل SM-S721B است که در افشای ادعایی Geekbench از گوشی هوشمند نیز مشاهده شده است. در حالی که صفحه هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند ادعایی ارائه نمی‌کند، تأیید کرده که این گوشی هوشمند به قابلیت دو سیم کارت مجهز خواهد بود.

این گزارش بر اساس گزارش‌های متعددی است که در هفته‌های اخیر ظاهر شده است، علاوه بر رندرهای ادعایی که طراحی ادعایی آن را به نمایش گذاشته است.

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ در نزدیکی

سامسونگ گلکسی اس ۲۴FE دارای صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی است. از نظر ابعاد، می‌تواند ۱۶۲ در ۷۷.۳ در ۸ میلیمتر باشد. لیست Geekbench ادعایی نشان می‌دهد که ممکن است از پردازنده داخلی Exynos 2400 با ۸ گیگابایت رم استفاده کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این امکان محدود به بازارهایی مانند هند و اروپا خواهد بود یا خیر. گوشی آینده سامسونگ می‌تواند با گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه شود.

رندرهای گوشی Galaxy S24 FE، سیستم دوربین سه گانه در عقب را نشان می‌دهد که با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سرلوحه آن قرار گرفته است. ممکن است در پنج رنگ عرضه شود: مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد. به نظر می‌رسد که از نظر طراحی شبیه به گوشی پایه سامسونگ گلکسی اس ۲۴ است و سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور را در خود جای داده است، در حالی که به نظر می‌رسد درگاه USB Type-C و شیار سینی سیم در پایین آن قرار دارند.

می‌تواند توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی شود. اگرچه تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۴FE مشخص نیست، اما گمانه زنی‌ها حکایت از رونمایی احتمالی در ماه اکتبر دارد. اگر درست باشد، روند قبلی خود را که در همان ماه سال گذشته عرضه شد ادامه خواهد داد.

در دیگر خبرها پیشتر مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 که به عنوان (G80SD) نیز شناخته شده، معرفی شد که طبق گزارشات از ۸ آگوست تا ۱۴ آگوست برای پیش فروش در دسترس خواهد بود. این یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که با پوششی بدون تابش بر روی صفحه نمایش همراه شد. ابعاد دقیق مانیتور با پایه ۷۱۹.۷ x 584.6 x 263.5 میلیمتر است. این پنل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد، از انویدیا G-SYNC پشتیبانی کرده و تاخیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) را ارائه می‌دهد.

گوشی Galaxy S24 FE چندان دور نیست و بزودی از راه می‌رسد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا