اخبار تکنولوژی

برند AOC از نمایشگر گیمینگ حرفه ای جدید خود رونمایی کرد

برند AOC یک مانیتور گیمینگ جدید ۳۱.۵ اینچی به نام U32G4ZMN را در بازار چین عرضه کرده است. این مانیتور ۵۴۹۹ یوان (۷۷۶ دلار) قیمت دارد و اکنون در JD.com در دسترس است.

این مدل دارای یک پنل با رزولوشن ۴K (3840×۲۱۶۰) همراه با نرخ نوسازی بالا ۲۴۰ هرتز است. این مانیتور از فناوری QD-Mini LED، متشکل از ۴۶۰۸ نقطه LED مجزا و یک لایه نانو نقطه کوانتومی برای افزایش بازتولید رنگ و روشنایی استفاده می‌کند و به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت می‌رسد.

این مانیتور تصاویری با کیفیت بالا با عمق رنگ ۱۰ بیتی ارائه می‌دهد، از ۱۰.۷ میلیارد رنگ و گواهی HDR1000 برای دامنه دینامیکی پیشرفته پشتیبانی می‌کند. دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را ارائه داده و دارای پوشش ۹۷درصدی DCI-P3 و ۱۰۰درصدی sRGB است که آن را برای کارهای حرفه‌ای که نیاز به نمایش رنگ دقیق دارند ایده‌آل می‌کند.

این مانیتور همچنین دارای نسبت کنتراست ایستا ۳۰۰۰:۱ و زمان پاسخ ۱ میلی‌ثانیه GTG است که عملکرد روان را به‌ویژه در محیط‌های بازی یا چندرسانه‌ای سریع تضمین می‌کند. از نظر ارگونومی، U32G4ZMN دارای پایه‌ای است که امکان تنظیم ارتفاع، شیب، چرخش را فراهم می‌کند و راحتی و انعطاف‌پذیری کاربر را تامین می‌کند. مانیتور را می‌توان بر روی براکت دیواری VESA با ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ میلیمتری نیز نصب کرد.

در ارتباط با اتصال، این مانیتور دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4 و سه پورت USB-A 3.2 Gen 1 است که آن را با دستگاه‌های مختلف سازگار می‌کند. این مانیتور دارای گواهی TÜV نور آبی کم و فناوری بدون سوسو برای محافظت از چشم در طول استفاده طولانی است. همچنین دارای یک موتور کیفیت تصویر هوش مصنوعی بوده که عملکرد بصری را، به ویژه در گیمینگ، با بهبود جزئیات ناحیه تاریک افزایش می‌دهد.

برند AOC و ارائه محصولی جدید

U32G4ZMN برای دقت رنگ دقیقاً از جعبه کالیبره شده و برای گیمینگ و تولید محتوا ایده آل است. همچنین از عملکرد تقسیم صفحه با حالت‌های تصویر در تصویر (PIP) و تصویر به تصویر (PBP) پشتیبانی می‌کند و کارایی مالتی‌تسکینگ را افزایش می‌دهد.

در دیگر خبرها AOC مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی مدل Q27G3ZN جدید با رزولوشن خیره کننده ۲K و نرخ نوسازی فوق العاده سریع ۲۶۰ هرتز را با قیمت اولیه ۱۸۹۹ یوان (۲۶۱ دلار) در JD.com عرضه کرده است.

این مانیتور دارای یک پنل IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که تصاویر واضح و زوایای دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این مانیتور با نرخ نوسازی خیره کننده ۲۶۰ هرتز ارائه می‌شود که گیم پلی روان را تضمین می‌کند، به خصوص در عناوین سریع مانند ورزش‌های الکترونیکی و شوتر. همچنین دارای زمان پاسخگویی GTG بیش از ۱ میلی‌ثانیه است که شبح و تاری را به حداقل می‌رساند. مانیتور دارای نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ و سطح روشنایی ۴۵۰ نیت است.

این مانیتور دارای صفحه نمایشی پر جنب و جوش با پوشش رنگ ۱۲۷ درصد sRGB است که رنگ‌های غنی و دقیق را تضمین می‌کند. همچنین دارای گواهی DisplayHDR 400 است که سیاهی عمیق‌تر و سفیدی روشن‌تر را ارائه می‌کند و تجربه HDR همه‌جانبه‌تری را برای بازی‌ها و فیلم‌ها ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا