اخبار تکنولوژی

نسخه بروز شده اپل واچ اولترا ۲ رونمایی شد

اپل یک نسخه بروز شده از نوع روکش تیتانیوم مشکی جدید را برای اپل واچ اولترا ۲ خود معرفی کرده که به گزینه تیتانیوم طبیعی موجود اضافه شده و به مصرف کنندگان امکان انتخاب بیشتری می‌دهد.

روکش تیتانیوم مشکی با استفاده از یک فرآیند انفجار ویژه و به دنبال آن یک پوشش کربنی ایجاد می‌شود که آن را در برابر خراش بسیار مقاوم و برای فعالیت‌های خارج از منزل بادوام می‌کند. عقب ساعت با زیرکونیای تیره ساخته شده تا با رنگ جدید مطابقت داشته باشد. اپل همچنین Trail Loop، Alpine Loop و Ocean Band خود را با سخت افزار مشکی به‌روز کرده است تا قاب تیتانیومی مشکی را تکمیل کند.

علاوه بر این، بند جدید Titanium Milanese Loop ظاهری ظریف‌تر را ارائه می‌دهد که از بندهای مش استفاده شده توسط غواصان الهام گرفته شده است و هم سبک وزن بوده و هم در برابر خوردگی مقاوم است. اپل واچ اولترا ۲ نسخه هرمس اکنون در رنگ مشکی تیتانیوم نیز موجود است. این نسخه ویژه دوام Watch Ultra 2 را با بند هرمس با مضمون دریایی و واچ فیس منحصر به فرد هرمس برای کسانی که هم سبک و هم کارایی می‌خواهند ترکیب می‌کند.

اولترا ۲ برای مقابله با محیط‌های سخت، با استحکام نظامی (MIL-STD 810H) و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر (WR100) ساخته شده است. همچنین برای غواصی تا عمق ۴۰ متری تایید شده و برای فعالیت‌هایی مانند کایت سواری، ویک بوردینگ و غواصی انتخابی عالی است. این ساعت دارای یک تاج چرخان و دکمه اکشن برای کنترل آسان بوده و یک حرکت دوبار ضربه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس‌ها یا توقف تایمرها را بدون لمس صفحه انجام دهند.

نسخه بروز اپل واچ اولترا ۲ از راه رسید

نسخه بروز شده اپل واچ اولترا 2 رونمایی شد

نمایشگر Always-on Retina تا ۳۰۰۰ نیت روشنایی دارد و دید واضح را حتی در نور شدید خورشید تضمین می‌کند. سه میکروفون داخلی کیفیت تماس را بهبود می بخشد، در حالی که یادگیری ماشینی به کاهش صدای باد کمک می‌کند. Watch Ultra 2 دارای ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند مانیتور ضربان قلب، سنسور ECG و ردیاب SpO2 است. این می‌تواند به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی کمک کند، که می‌تواند برای سلامت قلب حیاتی باشد. برای خانم‌ها، این ساعت یک ردیاب چرخه قاعدگی ارائه می‌دهد که از سنسورهای دما برای پیش بینی دقیق تر استفاده می‌کند.

با GPS دو فرکانس چند بانده، ساعت برای دوندگان و کوهنوردان عالی است، در حالی که شناگران و غواصان می‌توانند از عمق سنج استفاده کنند. همچنین دارای آژیر ۸۶ دسی بل و ویژگی‌های اضطراری مانند تشخیص تصادف است که می‌تواند به طور خودکار پس از یک تصادف شدید رانندگی درخواست کمک کند.

اپل واچ اولترا ۲ با پردازنده جدید S9 عملکرد و کارایی بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین دارای تراشه باند اولتراواید نسل دوم برای بهبود ردیابی موقعیت و قابلیت Find My است. باتری با یک بار شارژ تا ۳۶ ساعت دوام می‌آورد و امکان افزایش آن تا ۷۲ ساعت در حالت کم مصرف وجود دارد. این ساعت رنگ تیتانیوم مشکی از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. در حالی که نسخه با حلقه Titanium Milanese جدید ۱۳۹۹ دلار قیمت دارد. پیش‌سفارش‌ها در دسترس هستند و ارسال از جمعه، ۲۰ سپتامبر آغاز می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا