اخبار تکنولوژی

گوشی ایسوس ROG Phone 9 Pro در تاییدیه ها رویت شد

ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را معرفی می‌کند و برای سال ۲۰۲۵ تصمیم دارد گوشی ایسوس ROG Phone 9 Pro و مدل استاندارد آن را رونمایی کند.

در واقع ایسوس در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند گیمینگ خود، ROG Phone 9 Pro است. این دستگاه اخیراً در فهرست گواهی چین رویت و توسعه آن را تأیید می‌کند. ROG Phone 9 Pro با شماره مدل “ASUSAI25001A” در مرکز گواهی کیفیت چین (CQC) مشاهده شد. این لیست جزئیات خاصی در مورد دستگاه نشان نداده، اما پشتیبانی آن از شارژ ۶۵ واتی را تایید می‌کند. نسل قبل آن، ROG Phone 8 Pro همچنین دارای شارژ سریع ۶۵ واتی بوده و بنابراین به نظر می‌رسد که شاهد سرعت شارژ بهتری نخواهیم بود.

لیست CQC جزئیات بیشتری ارائه نمی‌دهد، با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پردازنده آینده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را در کنار یک سیستم خنک کننده قوی داشته باشد. سری ROG Phone 8 در ماه ژانویه عرضه شد، بنابراین احتمالاً چند ماه در انتظارمان است، مگر اینکه این برند تصمیم بگیرد سری ROG Phone 9 را زودتر عرضه کند. در همین حال، می‌توانید برگه مشخصات ROG Phone 8 Pro را بررسی کنید تا ایده‌ای در مورد انتظارات از جانشین آن داشته باشید.

ایسوس ROG Phone 9 Pro بزودی از راه می رسد

ROG Phone 8 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO Samsung E6 امولد با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است و از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 با پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد. این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. در بخش دوربین، این گوشی دارای حسگر سه‌گانه عقب با محوریت سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. این گوشی به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی دارد.

از ویژگی‌های مخصوص بازی می‌توان به دکمه‌های AirTrigger پاسخگو، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و سیستم بلندگوی ۵ آهنربایی با کیفیت بالا اشاره کرد.

در دیگر خبرها پیشتر، ایسوس ROG Ally X را معرفی کرد. در نمایشگاه Computex 2024، این برند تایوانی همچنین از سه رایانه شخصی جدید تحت مجموعه ProArt نیز رونمایی نمود. اینها عبارتند از ProArt PZ13، ProArt P16 و ProArt PX13. هر سه مدل برای تولیدکنندگان محتوا است. تبلت ویندوزی ایسوس ProArt PZ13 یک رایانه تبلت و رقیب سرفیس پرو مایکروسافت با طراحی جداشدنی است.

همچنین بخشی از برنامه Copilot Plus محسوب می‌شود. ProArt PZ13 کاملاً شبیه سرفیس پرو است. این تبلت به عنوان یک مدل مستقل و همچنین یک لپ تاپ معمولی با صفحه کلید جداشدنی که دارای پایه نیز است قابل استفاده محسوب می‌شود. هدف این دستگاه کاربری حتی در حرکت است. ضخامت آن تنها ۹ میلیمتر و وزن آن ۰.۸۵ کیلوگرم. ProArt PZ13 دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین به استاندارد نظامی MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر ضربه هم مجهز شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا