اخبار تکنولوژی

تصویر و اطلاعاتی از گوشی سامسونگ Galaxy M55s منتشر شد

سامسونگ Galaxy M55s را در ماه مارس معرفی کرد و هفته آینده، در ۲۳ سپتامبر، نسخه ‘s’ آن را پیگیری خواهد کرد. سامسونگ Galaxy M55s Fusion Design را به رخ می‌کشد و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی FullHD+سوپرامولد با فناوری Vision Booster و حفره وسط برای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

در عقب، سیستم دوربین عمودی تراز شده با قسمت بالا را دارد. در عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OIS وجود دارد. سامسونگ می‌گوید که گلکسی M55s با ویژگی‌های Nightography و Dual Recording نیز عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند ۷.۸ میلیمتر ضخامت خواهد داشت و دارای دو گزینه رنگی مشکی تندر و سبز مرجانی خواهد بود.

سامسونگ قیمت M55s را فاش نکرد اما گفت که از طریق وب سایت رسمی هندی خود Amazon.in و فروشگاه های خرده فروشی منتخب فروخته می‌شود.

سامسونگ Galaxy M55s در نزدیکی رونمایی است

در دیگر خبرها هدست سامسونگ XR که شایعه شده بود در حال توسعه است، به نظر رسیده در وب سایت Geekbench ظاهر شد. روز دوشنبه یک دستگاه جدید سامسونگ با شماره مدل SM-l130 در وب سایت بنچمارک عملکرد مشاهده شد که گفته می‌شود متعلق به هدست XR است.

شایعه شده است که غول فناوری کره جنوبی با گوگل برای ساخت هدست واقعیت ترکیبی که ممکن بوده با Apple Vision Pro رقابت کند، همکاری خواهد کرد. طبق لیست، این هدست دارای ۱۶ گیگابایت رم بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۴ برخوردار است. دستگاه سامسونگ، که می‌تواند ادعایی هدست واقعیت ترکیبی باشد، با شماره مدل SM-l130 در وب سایت Geekbench مشاهده شد.

در ماه ژانویه، یک منبع اطلاعاتی در X (که قبلا توییتر نام داشت) ادعا کرد که غول فناوری در حال ساخت یک هدست XR با همان شماره مدل است. لیست Geekbench اکنون افشا قبلی را تأیید می‌کند. طبق لیست، این دستگاه به یک پردازنده مبتنی بر ARM با شش هسته و حداکثر فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز مجهز خواهد شد.

پیش بینی شده محصول جدید سامسونگ را بزودی ملاقات کنیم. یک مدل میان رده با ویژگی‌های جذاب برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه بسیاری داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا