اخبار تکنولوژی

اسپیکر انکر Soundcore Select 4 Go معرفی شد

Soundcore، یکی از برندهای فرعی انکر، به تازگی اسپیکر انکر Soundcore Select 4 Go4 Go را که یک بلندگوی بلوتوثی جمع و جور و مقرون به صرفه است، رونمایی کرد. برای ارائه کیفیت صدای خوب، عمر باتری طولانی و دوام با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده است.

این اسپیکر دارای یک درایور ۱.۷۵ اینچی با برد کامل بوده که صدای خروجی ۵ وات را برای صدایی شفاف و متعادل ارائه می‌کند. همچنین دارای یک اکولایزر قابل تنظیم بوده، بنابراین می‌توانید صدا را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. از بلوتوث ۵.۴ برای پخش بی‌سیم پایدار با برد ۳۰ متر استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی استریو بی‌سیم واقعی، دو بلندگو را با هم جفت کنید تا تجربه صدای گسترده‌تری داشته باشید.

این اسپیکر به گونه‌ای ساخته شده که در شرایط بیرونی مقاومت کند زیرا دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. دکمه‌ها نیز کاملاً بادوام هستند و طول عمر آنها تا ۳۰۰۰ فشار است. باتری نیز یکی از نکات مثبت اصلی بوده زیرا این اسپیکر می‌تواند تا ۲۰ ساعت زمان پخش را دوام بیاورد. این برند همچنین ادعا می‌کند که باتری ۹۵ درصد ظرفیت خود را حتی پس از ۳۰۰ چرخه شارژ حفظ می‌کند. این اسپیکر با یک کابل شارژ USB-A به C از نوع ۶۰ سانتی‌متری که در داخل جعبه قرار دارد، جدا از راهنمای شروع سریع ارائه می‌شود.

Select 4 Go در آمازون ایالات متحده ۲۴.۹۹ دلار و در انگلستان ۲۲.۴۹ پوند قیمت دارد. این محصول در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود و به زودی گزینه‌های بنفش و سبز نیز پیش‌بینی می‌شود. در اخبار دیگر، Anker در حال آماده شدن برای راه اندازی یک هدست پریمیوم جدید، Soundcore Space One Pro است. این هدست روی گوشی دارای اتصال بلوتوث ۵.۳، باتری ۳۵۰ میلی آمپرساعتی با مدت زمان شارژ دو ساعته و عمر باتری ادعایی ۶۰ ساعت است. این گوشی در رنگ‌های سفید کرم و مشکی با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

اسپیکر انکر Soundcore Select 4 Go از راه رسید

در دیگر خبرها برند انکر از کابل شارژ USB-C جدیدی رونمایی کرده که می تواند برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده شود. کابل شارژ جدید انکر دو در یک USB-C از سرعت شارژ تا ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و می تواند به طور هوشمند برق را بین دو دستگاه متصل به اشتراک بگذارد.

کابل شارژ جدید برند انکر دو در یک USB-C برای کاهش تعداد سیم‌های مورد نیاز برای اتصال چندین دستگاه طراحی شده است. کابل USB-C دارای یک فناوری مدیریت هوشمند انرژی داخلی بوده که به طور خودکار توزیع برق را بر اساس نیاز هر دستگاه تنظیم می‌کند. طول این کابل ۴ فوت است و دارای یک درگاه USB-C در یک طرف و دو درگاه USB-C در طرف دیگر. کابل را با تقسیم کننده می‌توان جدا کرد تا درهم ریختگی نداشته باشد.

کابل شارژ USB-C در یک غلاف بادوام پیچیده شده و شرکت ادعا می‌کند که این لوازم جانبی می‌تواند بیش از ۱۰۰۰۰ خم شدن را تحمل کند. کابل USB-C دور در یک انکر از پروتکل‌های انتقال برق PD، PPS و PIQ 2.0 USB پشتیبانی می‌کند. هنگامی که به یک دستگاه متصل می‌شود، کابل USB-C می‌تواند تا ۱۴۰ وات برق ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا