اخبار تکنولوژی

نخستین تصویر سری ردمی نوت ۱۴ آشکار شد

شیائومی برای عرضه نسل بعدی دستگاه‌های میان رده خود، یعنی سری ردمی نوت ۱۴ آماده است. این سری سه مدل دارد: Redmi Note 14، ۱۴ Pro و ۱۴ Pro+. انتظار می‌رود مدل‌های Pro زودتر از سایر مدل‌های ساده معرفی شوند. ممکن است انواع مختلفی نیز در این سری وجود داشته باشد، اما ما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداریم. اما قبل از آن، ما اکنون اولین نگاه رسمی خود را به دستگاه‌های مدل Note 14 Pro داریم.

پیج رسمی شبکه اجتماعی شیائومی تصویری از دستگاه‌های سری Redmi Note 14 آینده منتشر کرده است. تصویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که مدل‌های Redmi Note 14 Pro و ۱۴ Pro+ در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند. Note 14 Pro در رنگ سفید قابل مشاهده است در حالی که ۱۴ Pro+ در رنگ سبز قابل مشاهده است. اینها تنها یکی از انواع رنگی دستگاه‌ها هستند، انواع دیگری نیز وجود خواهند داشت.

با توجه به طراحی، می‌توان ردمی نوت ۱۴ پرو را با بافتی مرمری مانند در پنل عقب مشاهده کرد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین squircle است اما با یک برش دایره‌ای مستقل برای لنزهای دوربین و نور LED. از طرف دیگر، مدل Pro+ دارای ماژول دوربین squircle نیز است، اما تمام لنزها و نور LED در داخل یک شیشه قرار می‌گیرند که برآمدگی دوربین را می‌پوشاند. ۱۴ پرو از زبان طراحی سری ۱۴T شیائومی پیروی می‌کند در حالی که Pro+ از زبان طراحی سری ۱۴ اصلی پیروی می‌کند.

سری ردمی نوت ۱۴ با طراحی متحول شده

نخستین تصویر سری ردمی نوت 14 آشکار شد

علاوه بر این، Redmi Note 14 Pro از چیپست کوالکام Snapdragon 7s Gen 3 قدرت می‌گیرد، در حالی که Pro+ از چیپ مدیاتک Dimensity 7350 بهره می‌برد. یک لنز تله فوتو ارتقا یافته با پشتیبانی از زوم ۶۰ میلیمتری نیز وجود خواهد داشت. دوربین ثانویه به احتمال زیاد یک سنسور فوق عریض خواهد بود. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سنسورهای دوربین وجود ندارد.

این دستگاه‌ها با استفاده از پنل عقب شیشه‌ای و قاب میانی پلی کربنات ساخته خواهند شد. گفته می‌شود که دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و این حرکت خوبی برای محافظت از دستگاه است. این تمام چیزی است که در مورد سری نوت ۱۴ آینده می‌دانیم.

در دیگر خبرها ـطبق گزارش‌ها، شیائومی ممکن است در هفته چهارم اکتبر از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی کند. سال گذشته، سری ۱۴ شیائومی با قیمت پایه ۳۹۹۹ یوان (~۵۶۵ دلار) معرفی شد. گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه سری ۱۵ حداقل ۵۰۰ یوان گران‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود وجود دارد. افشا جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط رسانه CNMO، قیمت اولیه شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را مشخص کرده است.

طبق این نشریه، یک وبلاگ نویس فناوری ادعا کرده است که Xiaomi 15 با قیمت ۴۵۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) خواهد بود، در حالی که ۱۵ پرو دارای قیمت اولیه ۵۴۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) است. این وبلاگ نویس فناوری ادعا کرده که افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های چیپست‌ها و ذخیره‌سازی است. بنابراین، سازندگان گوشی‌های هوشمند مجبورند استراتژی‌های قیمت گذاری خود را تنظیم کنند. علاوه بر این، اشاره‌های لی جون، بنیان‌گذار و رئیس شیائومی در رویداد معرفی شیائومی ۱۴، بیشتر تایید کرد که سری ۱۵ شیائومی از دوران شروع قیمت‌های ۳۹۹۹ یوان دور خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا