اخبار تکنولوژی

گوشی پرچمدار HMD بزودی معرفی می شود

شرکت HMD از برندهای فعال صنعت بوده و در این بین باید بزودی پس از رونمایی انبوهی مدل میان رده، شاهد رونمایی گوشی پرچمدار HMD باشیم که در نزدیکی است.

HMD Global، برندی که در پشت گوشی‌های اخیر نوکیا قرار دارد، اخیراً بر روی دستگاه‌های مقرون به صرفه و میان‌رده تحت برند خود تمرکز کرده است. با این حال، مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که HMD ممکن است در حال آماده شدن برای ورود مجدد به بازار پرچمدار با دستگاه جدیدی به نام HMD مدل Moon Knight باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده از @smashx_60 در پلتفرم X، انتظار می‌رود که Moon Knight (مدل TA-1691) دارای صفحه نمایش P-OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد، اگرچه سایز دقیق صفحه نمایش مشخص نیست. این دستگاه همچنین احتمالاً از چیپست Snapdragon 8s Gen 3 استفاده می‌کند که دقیقاً چیپ برتر کوالکام نیست، با این حال عملکردی برابر با پرچمداران سال‌های گذشته مانند اسنپدراگون ۸ چون نسل ۱ و نسل ۲ دارد. جزئیات مربوط به رم و فضای ذخیره‌سازی افشا نشد.

گوشی پرچمدار HMD در دو قدمی معرفی

یکی از ویژگی‌های برجسته اضافه شدن پین‌های POGO است که به طراحی ماژولار مشابه HMD Fusion اشاره می‌کند. این می‌تواند پیوست‌هایی مانند کیس‌ها را با عملکرد اضافه فعال کند. همچنین انتظار می رود این گوشی دارای بلندگوهای دوگانه و فریم آلومینیومی باشد. از نظر دوربین، گزارش شده که شامل یک دوربین چهارگانه در عقب شده و طراحی ممکن است از نوکیا لومیا الهام بگیرد. با این حال، جزئیات هنوز محدود است، بنابراین باید منتظر اطلاعات و رندرهای بیشتر در آینده نزدیک باشیم.

در اخبار دیگر، HMD Global در حال آماده شدن برای عرضه HMD Aura 2، جانشینی برای Aura اقتصادی است. جزئیات فاش شده به‌روزرسانی‌های کلیدی را نشان می‌دهند، از جمله نمایشگر LCD بزرگ‌تر ۶.۵۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، سیستم دوربین دوگانه (۱۳ مگاپیکسل + ۰.۸ مگاپیکسل)، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته و پردازنده قدرتمندتر UNISOC T603 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی.

در دیگر خبرها HMD اخیراً گوشی‌های هوشمند Crest و Crest Max را در هند عرضه کرده است و همچنین در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند دیگری مانند تلفن HMD Barbie است. علاوه بر آن، مشاور @smashx_60 در X (توئیتر سابق) جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند دیگری به نام HMD Hyper فاش کرده است و بنابراین باید منتظر رونمایی گوشی جدید HMD باشیم.

از نظر ظاهری، این گوشی هوشمند کاملاً شبیه به HMD Skyline الهام گرفته از نوکیا لومیا است که ماه گذشته معرفی شد. این صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های بزرگ و کناره‌های منحنی دارد. صفحه نمایش از یک پنل OLED استفاده می‌کند که وضوح FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش فنی، پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی دارای یک اسلات کارت MicroSD است.

در بخش دوربین، گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است که با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا