اخبار تکنولوژی

گوشی موتورولا ThinkPhone 25 معرفی شد

شرکت Motorola به تازگی موتورولا ThinkPhone 25 را در برخی بازارهای جهانی عرضه کرده است. جدیدترین دستگاه متمرکز بر کسب و کار دارای یک چیپ مدیاتک Dimensity 7300 است و در یک گزینه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود.

طراحی آن به سبک ThinkPad بوده و دارای صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی است. ThinkPhone 25 موتورولا دارای یک دوربین عقب سه گانه بوده که توسط سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-700C رهبری می‌شود. باتری ۴۳۱۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات دارد.

ThinkPhone 25 توسط Motorola در حال حاضر در وب سایت اروپایی موتورولا لیست شد، اما جزئیات قیمت آن فاش نشده است. این گوشی در رنگ مشکی کربنی و پیکربندی ۸ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. گوشی ThinkPhone 25 دو سیم کارته (نانو) موتورولا با رابط کاربری Hello UI مبتنی بر اندروید ۱۴ همراه بوده و دارای صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی FHD+ (1220×2670 پیکسل) LTPO AMOLED با نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۶۰۰ نیتی و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است. صفحه نمایش از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی کاهش نور آبی SGS است.

موتورولا ThinkPhone 25 از راه رسید

ThinkPhone 25  دارای بدنه پلاستیکی بوده و پنل دارای پوشش فیبر آرامید است، در حالی که صفحه نمایش دارای محافظ Corning Gorilla Glass 7i. این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 7300 با ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی uMCP بهره می‌برد.

در بخش دوربین، ThinkPhone 25 توسط Motorola مجهز به یک دوربین عقب سه گانه بوده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-700C با چهار PDAF، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با PDAF و یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

گزینه‌های اتصال در ThinkPhone 25 موتورولا عبارتند از ۵G، ۴G LTE، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۳، NFC، GPS، AGPS، LTEPP، SUPL، Glonass، Galileo و پورت USB Type-C. دارای استاندارد IP68 و گواهی MIL-STD 810H هم است. سنسورهای موجود در این تلفن هوشمند شامل شتاب‌سنج، سنسور نور محیط، قطب‌نمای الکترونیکی، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و سنسور SAR می‌شوند.

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک بوده و از ویژگی بازگشایی چهره پشتیبانی می‌کند. دارای بلندگوهای استریو دوگانه استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos هم است. ThinkPhone 25 توسط Motorola با ThinkShield موتورولا برای امنیت پیشرفته ارائه می‌شود. این گوشی مطمئن است که پنج سال بروزرسانی سیستم عامل اندروید و  تا سال ۲۰۲۹ آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد.

موتورولا باتری ۴۳۱۰ میلی آمپرساعتی را روی ThinkPhone 25 با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۶۸ وات (باندل) و ۱۵ وات شارژ کرده است. گفته می‌شود این باتری با یک بار شارژ تا ۳۴ ساعت عمر باتری دارد. دارای بلندگوهای استریو دوتایی استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos. ابعاد این گوشی ۱۵۴.۱ در ۷۱.۲ در ۸.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۱ گرم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا