اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی P1 Speed 5G از راه رسید

ریلمی به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ۵G خود در هند با نام ریلمی P1 Speed ​​۵G رونمایی کرده است و به وعده خود مبنی بر معرفی یک مدل جدید رقابتی به بازار عمل کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خیره کننده ۶.۶۷ اینچی Full HD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده که تجربه بصری روان و همه جانبه‌ای را تضمین می‌کند. صفحه نمایش می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برسد که آن را برای استفاده حتی در زیر نور شدید خورشید عالی می‌کند.

این صفحه نمایش همچنین دارای محافظ شیشه پاندا بوده و دارای فناوری لمس هوشمند آب باران است که دقت لمس را حتی در شرایط مرطوب افزایش می‌دهد.

Realme P1 Speed ​​۵G بر روی چیپ مدیاتک Dimensity 7300 Energy، یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای، اجرا می‌شود. هم برای کارایی و هم برای سرعت طراحی شد. معماری ۴ نانومتری آن ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد روان را تضمین می‌کند. این گوشی تا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۴ گیگابایت رم مجازی اضافی را ارائه می‌دهد که چندین کار را به راحتی انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را انتخاب کنند. این گوشی از بازی‌های ۹۰ فریم بر ثانیه برای عناوین محبوبی مانند BGMI، Free Fire، MLBB و Call of Duty با حالت GT پشتیبانی می‌کند.

محصول ریلمی با سیستم خنک کننده ۹ لایه و یک منطقه خنک کننده بخار بزرگ ۶۰۵۰ میلیمتر مربعی خنک می‌ماند. این مدل از گرم شدن بیش از حد در طول جلسات طولانی بازی جلوگیری می‌کند. همچنین دارای استاندارد IP65 بوده که در برابر گرد و غبار و آب محافظت می‌کند و در محیط‌های مختلف بادوام می‌شود.

ریلمی P1 Speed 5G رونمایی شد

گوشی ریلمی P1 Speed 5G از راه رسید

علاقه‌مندان به عکاسی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که قادر به گرفتن عکس‌های واضح و پر جنب و جوش است قدردانی می‌کنند، در حالی که یک دوربین پرتره ۲ مگاپیکسلی به عکس‌های پرتره عمق می‌دهد. در جلو، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تصاویر سلفی واضح را تضمین می‌کند. این گوشی بر روی اندروید ۱۴ با Realme UI 5.0 اجرا می‌شود که آخرین ویژگی‌های نرم افزاری را ارائه می‌دهد.

ریلمی P1 Speed ​​۵G دارای بدنه بسیار باریک ۷.۶ میلیمتری است. طراحی جذاب آن ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده است. علی‌رغم باریک بودن این گوشی، باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تنها در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برسد.

Realme P1 Speed ​​۵G دارای چندین ویژگی قابل توجه است. این تلفن هوشمند دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو و جک ۳.۵ میلیمتری صدا است. گزینه‌های اتصال با ۵G، Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۴ گسترده محسوب می‌شود. این گوشی با وزن ۱۸۵ گرم، تعادل خوبی در سایز و قابلیت حمل ارائه می‌دهد. این باعث می‌شود تا استفاده از آن در تمام طول روز راحت باشد.

P1 Speed ​​۵G با مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی خود به عنوان یک گزینه قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه در بخش میان رده ۵G قرار می‌گیرد که هم برای گیمرها و هم برای کاربران معمولی جذاب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا