اخبار تکنولوژی

گلکسی اس ۲۵ اولترا در چهار رنگ عرضه می شود

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ به عنوان گوشی هوشمند پرچمدار بعدی شرکت فناوری کره جنوبی وارد بازار شود. جزئیات جانشین گلکسی اس ۲۴ اولترا قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده، از چیپست که احتمالاً گوشی آینده را تامین می‌کند تا طراحی و مشخصات دوربین ادعایی آن.

اکنون یک منبع آگاه چهار گزینه رنگی نسخه خرده فروشی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا را فاش کرده است، در حالی که انتظار می‌رود این گوشی در رنگ‌های انحصاری آنلاین نیز توسط شرکت عرضه شود. به گفته متخصص Ice Universe (UniverseIce@) جزئیات سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا در پست X (توئیتر سابق) به بیرون درز کرد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، تیتانیومی در دسترس خواهد بود.

سامسونگ معمولاً از طریق وب‌سایت خود، رنگ‌های انحصاری را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌کند، اما اطلاعات دهنده می‌گوید که گزینه‌های رنگی فقط آنلاین برای Galaxy S25 Ultra در حال حاضر ناشناخته هستند. در حال حاضر، مشتریان می توانند Galaxy S24 Ultra را در رنگ‌های آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم از طریق وب سایت این شرکت خریداری کنند.

در حالی که تصاویری از این رنگ‌ها توسط کارشناس به اشتراک گذاشته نشد، یک نشریه رندرهای دقیق طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) از گوشی را در ماه گذشته به بیرون درز کرد که به ما نگاه خوبی به این گوشی در گزینه رنگ مشکی ادعایی داد. برخلاف مدل‌های قبلی خود، گلکسی اس ۲۵ اولترا ممکن است گوشه‌های گردتری داشته باشد.

طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا به تراشه ادعایی اسنپدراگون ۸ الیت (یا اسنپدراگون ۸ نسل ۴) مجهز خواهد شد. این گوشی در لیست بنچمارک Geekbench مشاهده شد، که همچنین نشان داد به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و بر روی اندروید ۱۵ اجرا خواهد شد.

گلکسی اس ۲۵ اولترا در رنگ بندی متنوع

گلکسی اس ۲۵ اولترا ظاهرا دارای صفحه نمایش ۶.۸۶ اینچی AMOLED با حاشیه‌های باریک‌تر خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته مجهز شده است.   می‌تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی داشته باشد.

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی کرده است. این جدیدترین مدل این برند در سری FE از گوشی‌های پرچمدار ارزان قیمت بود. در حالی که این گوشی هوشمند هنوز برای مشتریان خود در سراسر جهان ارسال می‌شود، این شرکت شروع به ارائه اولین بروزرسانی نرم افزاری کرده است.

غول فناوری کره جنوبی در حال ارائه آپدیت است که دارای نسخه سیستم عاملی S721BXXS2AXI5 است. بر اساس توضیحات رسمی، این یک بروزرسانی نرم افزاری جزئی بوده که در حال حاضر در مناطق اروپایی و آفریقایی منتشر می‌شود. به عبارت دیگر، به‌روزرسانی هیچ ویژگی یا تغییر عمده جدیدی را به همراه نمی‌آورد، بلکه ما در حال رفع ۶۷ آسیب‌پذیری امنیتی هستیم. بنابراین اگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، توصیه می‌شود دستگاه خود را بلافاصله به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا