اخبار تکنولوژی

تصاویر رندر جدید از گوشی گلکسی A36 5G منتشر شد

اخیراً، گلکسی A36 5G با لیست Geekbench و تصاویر رندر و ویدیوی ۳۶۰ درجه آن به بحث در حوزه فناوری تبدیل شده است. مشخصات عملکرد و زبان طراحی گوشی هوشمند آینده منتشر شده و یکی از قابل توجه‌ترین جنبه‌های دستگاه، ماژول دوربین به‌طور کامل جدید آن است.

اکنون، تنها یک روز بعد، تصویری که نگاه دقیق‌تری به برآمدگی ماژول دوربین عقب جدید نشان می‌دهد (به لطف @OnLeaks) به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که گفته شد، با تصاویر رندر و ویدیوی ۳۶۰ درجه که اخیراً به اشتراک گذاشته شده، A36 5G دارای یک ماژول دوربین عقب به شکل بیضی با سه سنسور دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند نشان داده شد و این یک طراحی اصلاح شده در مقایسه با سایر مدل‌های سامسونگ است که همگی دارای سه ماژول دوربین مجزا به صورت عمودی هستند.

با نگاهی به تصویر ماژول دوربین که به تازگی به اشتراک گذاشته شده، می‌توانیم متوجه شویم که یک برآمدگی جزئی دوربین در عقب وجود دارد و قسمت کوچکی در بالای ماژول دوربین دوباره به سمت بیرون خارج می‌شود، در حالی که به نظر می‌رسد قسمت پایین به سمت داخل کشیده شده است. ممکن است سامسونگ این طراحی را اتخاذ کرده باشد تا به طور موثر حسگرهای دوربین را در ماژول دوربین قرار دهد و در عین حال فضایی را که به آن نیاز نیست کاهش دهد.

با توجه به سایر جنبه‌های طراحی، کم و بیش مشابه سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی باقی می‌ماند و به ویژه، برجستگی پنل سمت راست که دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که گوشی‌های جدید سری A مانند Galaxy A15 5G، Galaxy A25 5G، Galaxy A35 5G و Galaxy A55 5G همگی دارای این برآمدگی پنل جانبی هستند.

گلکسی A36 5G در نزدیکی رونمایی

تصاویر رندر جدید از گوشی گلکسی A36 5G منتشر شد

با آمدن به لیست Geekbench، در مقایسه با نسل قبلی خود، مایه تاسف است که عملکرد Galaxy A36 5G آینده بسیار پایین است. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه می‌تواند از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶ نسل ۳ یا اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ قدرت بگیرد. سرعت فرکانس اولیه این پردازنده ۲.۴۰ گیگاهرتز نشان داده شده و می‌توان نسخه رم ۶ گیگابایتی را برای دستگاه انتظار داشت.

احتمالاً به‌روزرسانی‌های بیشتری در راه است و با به‌روزرسانی‌های جدیدتر، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند و مشخصات آن فاش خواهد شد. سامسونگ قبلاً همیشه پیشینیان گلکسی A56 5G را در ماه مارس هر سال عرضه کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا