اخبار تکنولوژی

مشخص شدن تاریخ رونمایی سری ایسوس ROG Phone 9

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی جدیدترین گوشی‌های گیمینگ خود، سری ایسوس ROG Phone 9 در سراسر جهان طی رویداد ۱۹ نوامبر است. این اعلامیه مصادف با اجلاس کوالکام Snapdragon Summit شده، جایی که پردازنده مورد انتظار Snapdragon 8 Elite رونمایی شد.

سری ROG Phone 9 یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از این چیپست نسل بعدی قدرت گرفته و نوید عملکرد و کارایی قابل توجهی را می‌دهد. از نظر طراحی، انتظار داریم سری ROG Phone 9 زیبایی‌شناسی متمایز گیمر محور خود را با چراغ‌های LED در عقب و ساختاری مستحکم حفظ کند. ایسوس به تداوم ویژگی‌های هوش مصنوعی برای بهبود تجربه بازی اشاره کرده، روندی که با فناوری‌های جدیدتر موبایل مورد توجه قرار گرفته است.

عمر باتری یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی است که پیش بینی می‌شود ROG Phone 9 در آن عالی باشد. ROG Phone 8 Pro قبلی به خاطر عمر باتری استثنایی خود مشهور بود. با تاکید کوالکام بر بهره‌وری انرژی، انتظار می‌رود سری جدید این معیار را حفظ کند یا حتی از آن فراتر رود و تضمین کند که گیمرها می‌توانند از بازی طولانی بدون شارژ مجدد مکرر لذت ببرند. این سری احتمالا شامل حداقل دو مدل می‌شود: ROG Phone 9 و ROG Phone 9 Pro.

پردازنده Snapdragon 8 Elite قرار است با نسل دوم هسته Oryon و پردازنده گرافیکی پیشرفته Adreno، بازی‌های موبایل را دوباره تعریف کند. انتظار می‌رود این پیشرفت‌ها تجربه‌ای از بازی همه‌جانبه و بدون تاخیر را ارائه دهند و شهرت ROG Phone را برای عملکرد عالی در بازی‌ها بیشتر تقویت کنند. نتایج اولیه بنچمارک امیدوارکننده بوده و امتیازات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای قابل توجهی را در Geekbench 6 نشان می‌دهد ROG Phone 9 از بسیاری از رقبای خود بهتر خواهد بود.

ایسوس ROG Phone 9 در نزدیکی رونمایی

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، هیجان در اطراف ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالقوه ROG Phone 9 در حال افزایش است. گیمرها و علاقه‌مندان به فناوری به طور یکسان مشتاقانه منتظرند ببینند ایسوس چگونه قصد دارد مرزهای عملکرد و نوآوری بازی‌های موبایلی را پشت سر بگذارد. با نزدیک شدن به رونمایی رسمی در ۱۹ نوامبر، منتظر جزئیات بیشتر باشید.

در دیگر خبرها ایسوس جدیدترین لپ تاپ خود را با نام ایسوس Zenbook S 14 در هند عرضه کرده که از ۱۹ تا ۲۴ سپتامبر برای پیش خرید و از ۲۵ سپتامبر برای فروش در دسترس است.

این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل Core Ultra 7 بهره می‌برد که دارای یک NPU با حداکثر ۴۷ ترافلاپس قدرت جهت کارهای هوش مصنوعی مانند زیرنویس‌ها، حذف پس‌زمینه و تولید رسانه است. این پردازنده با گرافیک Intel Arc همراه شده و برای خنک کردن، دارای یک محفظه بخار سه بعدی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی ۳K اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حداکثر روشنایی HDR با شدت روشنایی ۵۰۰ نیت است. این لپ تاپ تا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe 4.0 SSD و ۴ بلندگو تنظیم شده توسط هارمن کاردون را پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا