اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعاتی از سری گوشی اوپو رنو ۱۲

در ماه ژوئن، هواوی، آنر، ویوو و اوپو در حال رقابت در بخش گوشی‌های هوشمند میان رده بالا هستند زیرا قرار است دستگاه‌های جدیدی را در این رده عرضه کنند. این نبرد چهار طرفه شامل سری Nova 13، سری Honor 200، سری ویوو S19 و سری اوپو رنو ۱۲ خواهد شد.

در ماه فوریه، یک گزارش عمده مشخصات کلیدی Reno 12 و Reno 12 Pro را فاش کرد. با این حال، به صراحت نام چیپست‌هایی که این گوشی‌های هوشمند را تامین می‌کنند ذکر نکرده است. گزارش جدیدی که امروز در Weibo منتشر شد، چیپست‌های هر دو گوشی هوشمند و برخی دیگر از مشخصات آنها را فاش کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سری Reno 12 از چیپست Dimensity 8300 و Dimensity 9200 Plus بهره می‌برند. یادآور می‌شویم که نسخه‌های چینی Reno 11 و Reno 11 Pro از چیپست‌های Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برند. از این رو، به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است Reno 12 را با چیپ Dimensity 8300 تامین کند، در حالی که Reno 12 Pro ممکن است به Dimensity 9200 Plus مجهز شود.

افشا نشان می‌دهد که صفحه نمایش Reno 12 از وضوح ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند در حالی که صفحه نمایش نسخه Pro ممکن است وضوح ۱.۵K را ارائه دهد. گفته می‌شود که صفحه نمایش هر دو گوشی دارای انحنای میکرو در چهار طرف به یک اندازه است.

گوشی اوپو رنو ۱۲ بزودی از راه می رسد

گزارش جدید همچنین بیان می‌کند که سری Reno 12 دارای قاب میانی پلاستیکی و عقب شیشه‌ای خواهد بود. پنل عقب هر دو گوشی دارای دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر برای عکس‌های پرتره خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو گوشی از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که Oppo همچنین در حال کار بر روی Pad 3 مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. علاوه بر این، یک افشای جدید ادعا می‌کند که این برند همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک جفت هدفون جدید است. گفته می‌شود که برنامه راه‌اندازی این دستگاه‌ها شبیه به سری Reno 12 است.

از این رو، به نظر می‌رسد به غیر از سری Reno 12، این برند ممکن است دستگاه‌های دیگری را نیز در ماه ژوئن راهی چین کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا اوپو محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات کافی دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا